Thread: Liz banned?

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 49
  1. #1
    Azathᴏth's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    49°51′S 128°34′W
    Posts
    13,526
    Reputation
    1136
    Thanks
    1,683
    My Mood
    Lurking

    Angry Liz banned?

    Did anyone see that Liz was banned? What for? Is the a perma ban?

  2. #2
    whtlight's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Smokin trees
    Posts
    3,116
    Reputation
    -25
    Thanks
    413
    Post banned? I think. Or something else i don't know. Its unimportant she'll be unbanned in a day or 2.
    I think its cause her B-Day and Dave said GTFO Liz and go get wasted. I would do it. Lol
    50 grand every week, fuckin' rat budget.
    I win, always.

  3. #3
    NoloveSC's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    1,746
    Reputation
    12
    Thanks
    121
    My Mood
    Twisted
    Maybe it was her posts or her Bday, usually when its someones birthday they get banned.

    I think we need a neighborhood watch.
    I think thats what happened, you got robbed and the neighborhood watched!
    ------------------------------------------------------
    Press Thanks if i helped.
    Current Status: Offline.

  4. #4
    Wolf's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    666
    Posts
    12,422
    Reputation
    286
    Thanks
    1,156
    Birthday banzor :3

  5. #5
    SmokeyBear's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,676
    Reputation
    26
    Thanks
    316
    ya its her b day ban

  6. #6
    Sausage Fest's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    856
    Reputation
    9
    Thanks
    11
    My Mood
    Aggressive
    SHES BEEN BAD LATELY

  7. #7
    Tierrize's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    C:\MPGH\General
    Posts
    1,022
    Reputation
    -6
    Thanks
    89
    My Mood
    Amused
    Lol At Spm Thread. Lol Ay ****** Making A Thread Of Spam.


    Hazedup is the best there ever was

  8. #8
    Dorado's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Join Date :@
    Posts
    2,891
    Reputation
    25
    Thanks
    353
    My Mood
    Sneaky
    where are these idiots comming from?



  9. #9
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892
    birthday ban i bet.. i heard it was her birthday.

  10. #10
    whtlight's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Smokin trees
    Posts
    3,116
    Reputation
    -25
    Thanks
    413
    it was hr birthday.
    50 grand every week, fuckin' rat budget.
    I win, always.

  11. #11
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,853
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,697
    My Mood
    Devilish
    Liz was being mean, so I banned her.





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  12. #12
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Stratica2008 View Post
    where are these idiots comming from?
    Hell.

    (tooshort)

  13. #13
    Zakurna's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Lawl Lé Paux
    Posts
    1,930
    Reputation
    16
    Thanks
    189
    My Mood
    Paranoid
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Liz was being mean, so I banned her.
    OH!
    YAY! HURRAH! CHEERS!

  14. #14
    Tierrize's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    C:\MPGH\General
    Posts
    1,022
    Reputation
    -6
    Thanks
    89
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Stratica2008 View Post
    where are these idiots comming from?
    Dude Idk, They're Fuckin' Annoying Tho.


    Hazedup is the best there ever was

  15. #15
    Richo's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Nice People Street :D
    Posts
    1,027
    Reputation
    13
    Thanks
    109
    My Mood
    Drunk
    Quote Originally Posted by Zakurna View Post
    OH!
    YAY! HURRAH! CHEERS!
    She WILL come back and she WILL ban you =P Or so I hope
    No sig ): QQ


    DONT PRESS THE THANKS BUTTON
    Trusting Reverse Psychology

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Liz, banned!?!?
    By unicornnosaurus in forum Flaming & Rage
    Replies: 11
    Last Post: 04-27-2010, 01:51 PM
  2. Liz Banned?
    By Momoman33 in forum General
    Replies: 4
    Last Post: 04-24-2010, 03:38 PM
  3. Why is liz Banned?
    By bobiscoolbob in forum General Hacking
    Replies: 2
    Last Post: 09-25-2009, 03:52 PM
  4. Why was liz banned? i heard it was a post ban
    By beteasta3 in forum General
    Replies: 21
    Last Post: 08-05-2009, 09:40 AM
  5. IS LIZ BANNED?
    By whtlight2 in forum General
    Replies: 81
    Last Post: 08-04-2009, 11:03 PM

Tags for this Thread