Thread: Story on point

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Blake's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Location
    Aruncuno#1Fakeassnigga
    Posts
    7,653
    Reputation
    1428
    Thanks
    1,734
    My Mood
    Amused

    Story on point



    Ending had me like woahhh

  2. #2
    Zuhrain's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    male
    Location
    In your pure heart
    Posts
    5,847
    Reputation
    810
    Thanks
    1,203
    My Mood
    Cheerful
    bakat terpendam . lol .
    Support me.

  3. #3
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,698
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    CLEARLY WORLDSTAR

    No one freestyles that good without pre-rehersed lines. :/



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  4. #4
    Scotia's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    boards.4chan.org/cm/
    Posts
    6,583
    Reputation
    1166
    Thanks
    1,721
    My Mood
    Relaxed
    NIGGA DAS DEEP.

  5. #5
    [SMA] Paradise`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    NOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOB
    Posts
    8,885
    Reputation
    1734
    Thanks
    3,004
    My Mood
    Blah
    I can't understand what he's fucking saying, half his words cut in half..

  6. #6
    Cosmo_'s Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Gender
    male
    Location
    Los Angeles
    Posts
    120
    Reputation
    13
    Thanks
    18
    My Mood
    Sleepy
    Pretty dope. I couldn't understand what he said in the beginning doe

  7. #7
    Democritus's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Location
    Dyrus will be missed.
    Posts
    2,229
    Reputation
    294
    Thanks
    650
    My Mood
    Aggressive
    Damn that was a sick flow and nice lyrics, this guy is good.

  8. #8
    Blake's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Location
    Aruncuno#1Fakeassnigga
    Posts
    7,653
    Reputation
    1428
    Thanks
    1,734
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    CLEARLY WORLDSTAR

    No one freestyles that good without pre-rehersed lines. :/
    No one said it was a freestyle lol. No shit its written. Half the "freestyles" are written. Cassidy vs dizaster will be written. tomorrow night?

    Be honest tho... this story was dope especially if it's true .

    Quote Originally Posted by Paradise` View Post
    I can't understand what he's fucking saying, half his words cut in half..
    That means you can't understand any rapper. I can tell you every word he said.

    Somethin bout an officer saved this little girl, judge granted full custody, lexi grew up living a good life , having all the shit normal little girls have uptil she turned 8. When she turned 8 her dad the police officer that rescued her and took her in to raise as his own rapped her, then blew his brains out.she went back into foster care, a lady adopted her, she ran away, ran into a young drug dealer, his family took her in, the drug dealer had a sister,dad mom and a brother. The sister was pregnant, mom was on crack, lexi was fuckin any and everything for free. Until she met some dude , it was love at first site, lexi moved in with em she got pregnant. nigga took a piss , he pissed out blood, he forgot to use a rubber, he went and asked lexi if she really loved em, she said she forgot to tell em she had aids, he then killed lexi and himself so he could be with lexi for the rest of his life.

    No that isn't word for word but that's the story he told.

  9. #9
    𝕡𝕠𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕤𝕠 𝕗𝕒𝕥
    Admin
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    22,698
    Reputation
    3409
    Thanks
    10,669
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by Blake View Post


    No one said it was a freestyle lol. No shit its written. Half the "freestyles" are written. Cassidy vs dizaster will be written. tomorrow night?

    Be honest tho... this story was dope especially if it's true .
    Video title said freestyle. I'm no expert in freestyling, but glad to know what I always expected that most freestyles are pre-written/rehearsed. Dont know anything about this "cassidy vs dizaster" tho.



    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  10. #10
    Blake's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Location
    Aruncuno#1Fakeassnigga
    Posts
    7,653
    Reputation
    1428
    Thanks
    1,734
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by arunforce View Post


    Video title said freestyle. I'm no expert in freestyling, but glad to know what I always expected that most freestyles are pre-written/rehearsed. Dont know anything about this "cassidy vs dizaster" tho.
    If you look at any radio stations and they say " so and so is about to freestyle" know that the shit is always written.

    Cassidy hasn't done a battle in like 10 years rofl and now he's about to go up against a weak ass freestyler called dizaster. Nigga got so mad he snuffed a nigga during a battle, bars are weak af idk why they're putting him up against cassidy but I can't wait to see cassidy battle after such a long time.



    or just watch any videos from diz , so angry

Similar Threads

  1. Most interesting story...
    By arunforce in forum General
    Replies: 32
    Last Post: 07-15-2014, 08:39 PM
  2. inside story about qu1n123
    By quin123 in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 08-20-2006, 11:24 AM
  3. The best stories ever told
    By kvmn8 in forum General
    Replies: 27
    Last Post: 08-10-2006, 01:22 AM
  4. the three word story
    By ace76543 in forum General
    Replies: 36
    Last Post: 08-06-2006, 04:03 PM
  5. maple story server..
    By Skurdz in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 4
    Last Post: 02-19-2006, 11:18 AM