Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 31
  1. #16
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    old-man porn is the way to go

  2. #17
    CKDC's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    In an igloo freezing my ass off.
    Posts
    55
    Reputation
    11
    Thanks
    7
    My Mood
    Confused
    Quote Originally Posted by Obama View Post
    Look up the definition of Advertising. I don't feel like explaining to you what you did wrong.

    What im telling you is if you could not do it again. I understand you are trying to show us, but your promoting their site at the same time. Thats the problem.
    Oh, I'm sorry.

    Won't put the name of it or any other site again.

  3. The Following User Says Thank You to CKDC For This Useful Post:

    Obama (10-21-2009)

  4. #18
    DawgiiStylz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Dawg House
    Posts
    7,817
    Reputation
    219
    Thanks
    2,807
    My Mood
    Tired
    Thanks for lettin us know

  5. #19
    CKDC's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    In an igloo freezing my ass off.
    Posts
    55
    Reputation
    11
    Thanks
    7
    My Mood
    Confused
    Quote Originally Posted by DawgPound View Post
    Thanks for lettin us know

    I thought it would be funny what you guys would do.

  6. #20
    DawgiiStylz's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Dawg House
    Posts
    7,817
    Reputation
    219
    Thanks
    2,807
    My Mood
    Tired
    They my new enemy

  7. #21
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Like you're going to do something
    naws

  8. #22
    CKDC's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    In an igloo freezing my ass off.
    Posts
    55
    Reputation
    11
    Thanks
    7
    My Mood
    Confused
    Quote Originally Posted by imsohoooood View Post
    Like you're going to do something
    naws
    Who me?

    I did something and got insta-ip banned.

  9. #23
    Spartanlol's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Gender
    female
    Location
    Florida
    Posts
    818
    Reputation
    0
    Thanks
    59
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by imsohoooood View Post
    Like you're going to do something
    naws
    Nvm, read his post after, But I dought he COULD do anything. :P
    Last edited by Spartanlol; 10-21-2009 at 05:24 PM.
    Quote Originally Posted by Lexic View Post
    as I said all ideots that have no idea how to treat a human.. should pown all yall faces in and mpGAYh does not desurve correct spelling since it it actually worse than my spelling so shuve it up your asses dick wads!

    *.net new public release VIP FEATURES GO oh wait no don't cus ima IP ban yall from it!

  10. #24
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    OBAMA IS ADMIN ON THAT SITE
    I am the God.

  11. #25
    Azathᴏth's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    49°51′S 128°34′W
    Posts
    13,526
    Reputation
    1136
    Thanks
    1,683
    My Mood
    Lurking
    Old men gay porn? Geez...that's just low, its even sadder still that they are stealing all our working pubs...

  12. #26
    KING's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,777
    Reputation
    702
    Thanks
    3,077
    My Mood
    Angry
    PM a link to the site-the forum...Not the old man porn...

  13. #27
    cpepablito's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    2,582
    Reputation
    2
    Thanks
    171
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by CKDC View Post
    Lol new website made and the creator is spamming all forums and stealing MPGH's public hacks lol.

    Dun get banned re-directs you to gay old-man porn.
    (Unless your into that whatever I don't judge)
    of course u cant judge cuz u like it too lol

    idc we all know who made it so yeah it dont matter mpgh pwns those noob forums

    1200th post man hauahuauh

    is this right place to make the thread

  14. #28
    Spartanlol's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Gender
    female
    Location
    Florida
    Posts
    818
    Reputation
    0
    Thanks
    59
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    of course u cant judge cuz u like it too lol

    idc we all know who made it so yeah it dont matter mpgh pwns those noob forums

    1200th post man hauahuauh

    is this right place to make the thread
    Considering its about mpgh, Most likely..
    Quote Originally Posted by Lexic View Post
    as I said all ideots that have no idea how to treat a human.. should pown all yall faces in and mpGAYh does not desurve correct spelling since it it actually worse than my spelling so shuve it up your asses dick wads!

    *.net new public release VIP FEATURES GO oh wait no don't cus ima IP ban yall from it!

  15. #29
    Remorse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Follow the yellow brick road
    Posts
    2,286
    Reputation
    33
    Thanks
    184
    My Mood
    Psychedelic
    he prob meant the "1200 posts" thread.
    Time to start cycling through old sigs.
    __________________________________________________

    Well that is that and this is this,
    You tell me what you want and I'll tell you what you get,
    You get away from me.
    You get away from me
    .
    Modest Mouse
    Ocean Breathes Salty
    Float On
    __________________________________________________

  16. #30
    cpepablito's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    2,582
    Reputation
    2
    Thanks
    171
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by darkstar9540 View Post
    he prob meant the "1200 posts" thread.
    lol do u know the dif from thread and post?

    i meant thread but like they should contact mod or something instead of this mpgh hacks are on all the other hack site man like what dif will it make man

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. MPGH WARROCK PUBLIC HACK - 12/28/06 =o
    By Dave84311 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 163
    Last Post: 01-04-2007, 02:01 AM
  2. MPGH WARROCK PUBLIC HACK - 12/27/06 =o
    By Dave84311 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 12
    Last Post: 12-28-2006, 12:05 AM
  3. MPGH WARROCK PUBLIC HACK - 12/26/06 =o
    By Dave84311 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 31
    Last Post: 12-27-2006, 08:22 PM
  4. MPGH WARROCK PUBLIC HACK - 12/21/06 - =o
    By Dave84311 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 28
    Last Post: 12-25-2006, 08:51 PM
  5. Mpgh Warrock Public Hack 12-17-06
    By Dave84311 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 17
    Last Post: 12-19-2006, 01:23 AM

Tags for this Thread