Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,849
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,945

    Find A New Avatar for Dave

    Dave had this avatar since like 2012

    We should help him find a new fresh avatar, Post below any avatars you think best fits dave

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  2. #2
    Thunder's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    North
    Posts
    13,697
    Reputation
    2641
    Thanks
    3,607
    Official Sheep and Sheepfucker group


    [X]
    Crossfire minion since 06-12-2011
    Minecraft minion since 06-20-2011
    Moderator since 08-17-2011
    Global Moderator since 09-10-2011
    Super User since 08-27-2012
    [X] [X] [X]

  3. #3
    Hachikuji's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Gender
    male
    Posts
    1,619
    Reputation
    313
    Thanks
    237

  4. #4
    Democritus's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Location
    Dyrus will be missed.
    Posts
    2,229
    Reputation
    294
    Thanks
    650
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Hachikuji View Post
    Dude he didn't ask you to find his dream picture, just a new avatar.

    Last edited by Democritus; 01-22-2015 at 02:39 PM.

  5. #5
    Scotia's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    boards.4chan.org/cm/
    Posts
    6,583
    Reputation
    1166
    Thanks
    1,721
    My Mood
    Relaxed

  6. #6
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,674
    Reputation
    3481
    Thanks
    3,602



    My games;

    x

  7. The Following User Says Thank You to Ghost For This Useful Post:

    Zuhrain (01-22-2015)

  8. #7
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,849
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,945
    Quote Originally Posted by Scotia View Post
    you win

    Quote Originally Posted by Thunder View Post
    that's @Hispiforce ?

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  9. #8
    Thunder's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    North
    Posts
    13,697
    Reputation
    2641
    Thanks
    3,607
    Quote Originally Posted by Royce View Post


    you win



    that's @Hispiforce ?
    That's Sam /oldmanemote
    Official Sheep and Sheepfucker group


    [X]
    Crossfire minion since 06-12-2011
    Minecraft minion since 06-20-2011
    Moderator since 08-17-2011
    Global Moderator since 09-10-2011
    Super User since 08-27-2012
    [X] [X] [X]

  10. #9
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,849
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,945
    Quote Originally Posted by Thunder View Post


    That's Sam /oldmanemote
    oh yeah , forgot all about that 40 yr old virgin smh

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  11. #10
    [SMA] Paradise`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    NOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOBNOOB
    Posts
    8,885
    Reputation
    1734
    Thanks
    3,004
    My Mood
    Blah
    My avatar smexy.

  12. #11
    outrunbigdaddy1's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    40
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Psychedelic

  13. #12
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,849
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,945
    Quote Originally Posted by outrunbigdaddy1 View Post
    so orignal, get outta here

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


Similar Threads

  1. Not able to find the new IDs for some packets
    By krazyshank in forum Realm of the Mad God Help & Requests
    Replies: 3
    Last Post: 10-15-2013, 05:41 AM
  2. Dave needs a new avatar
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 10-04-2009, 02:48 AM
  3. pls some1 find the new code for cheat engine
    By d1v1ne in forum Blackshot Hacks & Cheats
    Replies: 3
    Last Post: 07-30-2009, 03:18 PM
  4. Dave's new Cash for H4X policy.
    By SadisticGrin in forum General
    Replies: 9
    Last Post: 01-15-2007, 11:22 PM
  5. ive got an avatar for dave! [look]
    By m164life in forum Art & Graphic Design
    Replies: 21
    Last Post: 01-14-2007, 01:30 AM