Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 33
  1. #16
    KarmaKills's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    Los Santos
    Posts
    1,504
    Reputation
    156
    Thanks
    229
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by PandaThePro View Post
    LOL one day I ma buy all the guides. When I actually earn more then $10 an hour ._. (Gotta bank half of all i earn too.)
    well cheap advise, you need money to make money, keep banking half of what you got don't look at the account that u have ur savings in helps allot

  2. #17
    -Panda-'s Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,741
    Reputation
    42
    Thanks
    203
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by KarmaKills View Post
    well cheap advise, you need money to make money, keep banking half of what you got don't look at the account that u have ur savings in helps allot
    Yeah i try not too XD Sucks tho when you gotta spend like $200 into one thing

  3. #18
    KarmaKills's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    Los Santos
    Posts
    1,504
    Reputation
    156
    Thanks
    229
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by PandaThePro View Post
    Yeah i try not too XD Sucks tho when you gotta spend like $200 into one thing
    haha money is so shit i hate money lol, money fucks up friendships and shit, cunts owe me money but i dont have the balls to put my foot down and demand shit, most the time i get one of my other mates to get it for me, i hate currency.

  4. #19
    Organized Chaos's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    male
    Location
    evrythan puprle man
    Posts
    4,720
    Reputation
    725
    Thanks
    1,337
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by KarmaKills View Post
    I'll keep everyone up to date with what the fk this is, finally got something to put on my Resume, making money online is boring and tedious. Time for some real shit.
    Pft...
    eWhoring is the best
    xD

  5. #20
    KarmaKills's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    Los Santos
    Posts
    1,504
    Reputation
    156
    Thanks
    229
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Organized Chaos View Post


    Pft...
    eWhoring is the best
    xD
    haha not gonna lie i ventured into ewhoring a little bit on a diff forum.... god was it weird lol i got the pictures from a bloke and fuck nope not me cant do that kinda shit lol good money but fucking not worth it for the retarded shit it leaves on ur brain

  6. #21
    Organized Chaos's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    male
    Location
    evrythan puprle man
    Posts
    4,720
    Reputation
    725
    Thanks
    1,337
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by KarmaKills View Post
    haha not gonna lie i ventured into ewhoring a little bit on a diff forum.... god was it weird lol i got the pictures from a bloke and fuck nope not me cant do that kinda shit lol good money but fucking not worth it for the retarded shit it leaves on ur brain
    I've never eWhored, is it even successful?
    and gg, what else did you do to make money online

  7. #22
    Psychotic's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    @root
    Posts
    11,937
    Reputation
    3334
    Thanks
    5,471
    My Mood
    Inspired
    How do you get a job and not know what it is.
    This is all on you.





    Global Moderator since 09.23.2017
    Moderator Since 09.01.2016
    Minion+ Since 07.22.2016

    Marketplace Minion Since 06.09.2016
    Trove Minion Since 06.06.2016
    Middleman Since 04.21.2016
    Social Engineering Minion Since 02.03.2016
    News FO Freelancer From 11.08.2015 to 07.23.2016
    News FO Head Editor From 08.23.2015 to 11.08.2015
    News FO Head Editor From 07.19.2012 to 08.11.2014
    MPGH News and News FO Founder
    Programming Minion From Unknown to 04.23.2013
    Minecraft Minion From 09.19.2012 to 04.23.2013
    Member Since 05.13.2012



  8. #23
    Telurium's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Gender
    male
    Posts
    17
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Good luck hpe its not a scam lol.

  9. #24
    _Shino's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    male
    Posts
    242
    Reputation
    18
    Thanks
    1,416
    My Mood
    Cynical
    Congratz on the job man! Make tons of money and sponsor me ^^ Not going to college or university?
    Donator since - January 2015
     

    - Minecarft
    - COD 1
    - COD 2
    - COD MW2
    - COD MW3
    - Runescape
    - League of legends
    - Battlefield

     

    Tservers - Kyoto techno


    Other Song
    Tservers - This is my revenge


    If you need to contact me send a PM or add me on skype: pieter.vangool1


  10. #25
    Gill Bates's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Location
    /online
    Posts
    1,063
    Reputation
    156
    Thanks
    215
    My Mood
    Happy
    Most salesman jobs usually have a base pay, but it is very little. You'll have to rely on your communication skills to make bank selling products lol. I graduated a year ago as well, and had one of these jobs, but it was shady. They required me to buy products from them (at a discounted price) and then selling them myself. I sold probably around %60 of them, but the pay was still shitty, so I left lol.
    Try to look into the company. If they require you to pay for ANYTHING, don't do it. A lot of the time they're scams.
    If anything, try to drive around town (3-5 mile radius) and look for small restaurants that are hiring.
    I would say ask you friends about where they're hiring, but their survival of the fittest instinct will probably make them say they don't know, because they want the job themselves. This was my case when I asked my friends.
    Anyway, good luck man. Hope the job goes good, if not, start moving that dope ayy.




  11. #26
    KarmaKills's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    Los Santos
    Posts
    1,504
    Reputation
    156
    Thanks
    229
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by iCudi View Post
    Most salesman jobs usually have a base pay, but it is very little. You'll have to rely on your communication skills to make bank selling products lol. I graduated a year ago as well, and had one of these jobs, but it was shady. They required me to buy products from them (at a discounted price) and then selling them myself. I sold probably around %60 of them, but the pay was still shitty, so I left lol.
    Try to look into the company. If they require you to pay for ANYTHING, don't do it. A lot of the time they're scams.
    If anything, try to drive around town (3-5 mile radius) and look for small restaurants that are hiring.
    I would say ask you friends about where they're hiring, but their survival of the fittest instinct will probably make them say they don't know, because they want the job themselves. This was my case when I asked my friends.
    Anyway, good luck man. Hope the job goes good, if not, start moving that dope ayy.



    Yeah I don't think they require me to buy anything that would be like super aids,

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by _Shino View Post
    Congratz on the job man! Make tons of money and sponsor me ^^ Not going to college or university?
    Cheers mate, Nah no Uni or university, would only go into the military here in Australia, too difficult to get a job after completing any course.

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Dave's Sheep View Post
    How do you get a job and not know what it is.
    This is all on you.
    well it's not like i got accepted into fkn mcdonalds, hence why it's a bit cloudy on the 100% purpose of what you do at this new job, i'll inform everyone this afternoon

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Telurium View Post
    Good luck hpe its not a scam lol.
    haha yeah lol

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Organized Chaos View Post


    I've never eWhored, is it even successful?
    and gg, what else did you do to make money online
    haha don't ewhore you will have your morals questioned, it's a bit fuckd. and thats for me to know and you to find out

  12. #27
    KillTheNoise's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    Depression
    Posts
    4,845
    Reputation
    822
    Thanks
    2,198
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by KarmaKills View Post
    haha not gonna lie i ventured into ewhoring a little bit on a diff forum.... god was it weird lol i got the pictures from a bloke and fuck nope not me cant do that kinda shit lol good money but fucking not worth it for the retarded shit it leaves on ur brain
    Its funny when you get the king neckberad of a TF2 server to give you all his buds or some stupid shit

  13. #28
    ☭Gadsila☭'s Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Gender
    male
    Location
    Ukraine, Kivy
    Posts
    158
    Reputation
    10
    Thanks
    150
    My Mood
    Inspired
    I guess it would be kinda funny if they ripped you off

  14. #29
    KarmaKills's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    Los Santos
    Posts
    1,504
    Reputation
    156
    Thanks
    229
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by KillTheNoise View Post


    Its funny when you get the king neckberad of a TF2 server to give you all his buds or some stupid shit
    lol neckbeards,

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by gadsila View Post
    I guess it would be kinda funny if they ripped you off
    yeah lol we shall find out boys today, im all suited up leaving in an hour

  15. #30
    Deflorate.'s Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    I CLOSE MY EYESE AND SEIZE IT
    Posts
    3,659
    Reputation
    850
    Thanks
    869
    Gratz, and good luck in your first job. Hopefully it's not a pyramid scam, because it seems pretty damn fishy.

    And first job at 18? Damn, I remember I was 14 when I started working.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. [Tutorial] WTH?!??! nade bug lol
    By krishna in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 28
    Last Post: 10-05-2009, 10:31 PM
  2. LMAO I got owned at the Nexon forum site LOL
    By zlavik in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 13
    Last Post: 08-30-2009, 08:53 PM
  3. I got the job!
    By tednugent in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 02-27-2008, 06:09 AM
  4. Got a job?
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 14
    Last Post: 03-13-2007, 02:40 PM
  5. MY GALLERY I MADE ALL THESE TODAY MY FIRST SIGS lol
    By $GHOST$ in forum Art & Graphic Design
    Replies: 6
    Last Post: 02-05-2006, 08:13 AM