Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 38
  1. #1
    Expert at leaving women disappointed physically and emotionally.
    Premium Seller
    Premium Member
    Minionforce
    Wyo's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    female
    Location
    Tijuana
    Posts
    23,298
    Reputation
    3511
    Thanks
    3,641
    My Mood
    Lurking

    ISIS uploads video of them burning Jordanian pilot alive with petrol

    https://rt.com/news/229007-isis-burns-jordan-pilot/

    The Islamic State has released a video, purportedly showing Moath al-Kasasbeh, the Jordanian pilot captured in December, being burned alive. The Jordanian government had pleaded to release the hostage in exchange for a captured terrorist.

    :V

    DAMN SON THAT SHIT IS VICIOUS

    PICS ARE BARELY BEIN UPLOADED AND NO IDEA ON THE VID

    BUT GODDAMN SON, JORDAN PROMISED TO HANG ALL OF THEIR DUDES IF THEY TOUCHED THIS GUY
    Last edited by Hero; 02-03-2015 at 05:10 PM.
     
    I smoke dix daily.
    I am Dix, and Arun is my master.
    I'M #1 NIGXMAS SCAMMER

  2. #2
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,871
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,969
    Oh man little did ISIS know they just fucked up son.

    so reckless tho

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  3. #3
    Bödvar's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Location
    Blank
    Posts
    2,619
    Reputation
    524
    Thanks
    1,173
    They fucked up. Shit is going to get serious now. Fucking ISIS.
    Rep power: 15

    Quote Originally Posted by _Tavi View Post
    Skrillex and Justin bieber are great artists
    Quote Originally Posted by Transferred View Post
    i love donald trump.
     



  4. #4
    KillTheNoise's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    Depression
    Posts
    4,845
    Reputation
    822
    Thanks
    2,198
    My Mood
    Aggressive
    Honestly pissing off Jordan is like poking a suicide bomber everyone's gonna die

  5. #5
    Jew's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Gender
    male
    Location
    <dd style="overflow: hidden;">here</dd>
    Posts
    3,864
    Reputation
    289
    Thanks
    2,162
    My Mood
    Amazed
    Vouch thread





     

    Quote Originally Posted by foginho81 View Post
    Hello guys,5 mins ago i dowloaded this program, in 2 minutes i cracked an account, so i purchased Premium for supporting and have unlimited features!

    A+++ Tool GREAT CODER!
    Quote Originally Posted by shadowkiller198 View Post
    I just purchased a Premium account and I haven't had any problems with it!

    Quote Originally Posted by ImShan View Post
    Vouch for this guy!

    I just bought premium and works pretty good.
    Quote Originally Posted by SiiKFO View Post
    Vouch bought premium works very well
    Quote Originally Posted by DarkBlade324 View Post
    vouch i just bought premium it works great
    Quote Originally Posted by coolzombiesg View Post
    Vouch for him

    I just bought premium and works pretty good.
    Quote Originally Posted by KaizoPvP View Post
    VOUCHE: Yep, you are a legit seller, and I like the stuff you do.
    Quote Originally Posted by BTNGaming View Post
    Premium Purchased

  6. #6
    Dave's Mexican's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Location
    C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common
    Posts
    790
    Reputation
    29
    Thanks
    1,214
    My Mood
    Fine
    isis is going to get fucked up!





    Quote Originally Posted by Dave84311
    Shuttup mexican
    Quote Originally Posted by Royce
    stupid mexican
    Quote Originally Posted by Hitokiri~
    Shut up stupid mexican.
    Quote Originally Posted by Hypnotized
    Why aren't you cutting my lawn?
    Quote Originally Posted by _Tavi
    Mexican
    Quote Originally Posted by Hitokiri~
    Get back to cutting my damn grass retard.


  7. #7
    Bödvar's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Location
    Blank
    Posts
    2,619
    Reputation
    524
    Thanks
    1,173
    This is fucking horrifying. Poor pilot...
    Rep power: 15

    Quote Originally Posted by _Tavi View Post
    Skrillex and Justin bieber are great artists
    Quote Originally Posted by Transferred View Post
    i love donald trump.
     



  8. The Following User Says Thank You to Bödvar For This Useful Post:

    Jew (02-03-2015)

  9. #8
    Jew's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Gender
    male
    Location
    <dd style="overflow: hidden;">here</dd>
    Posts
    3,864
    Reputation
    289
    Thanks
    2,162
    My Mood
    Amazed
    people say that shit all the time,but israel will nuke them at one point (once they are pretty big) and WW3 will start.

    the arab world:

    iran,iraq,pakistan,sirya ETC

    agaisnt the US and the european union.

    its not going to be a long fight but i bet north korea is going to step in for more action and cause about 150 million in casualties.

    mark my word once it happens. unless some other country has the guts
    Vouch thread





     

    Quote Originally Posted by foginho81 View Post
    Hello guys,5 mins ago i dowloaded this program, in 2 minutes i cracked an account, so i purchased Premium for supporting and have unlimited features!

    A+++ Tool GREAT CODER!
    Quote Originally Posted by shadowkiller198 View Post
    I just purchased a Premium account and I haven't had any problems with it!

    Quote Originally Posted by ImShan View Post
    Vouch for this guy!

    I just bought premium and works pretty good.
    Quote Originally Posted by SiiKFO View Post
    Vouch bought premium works very well
    Quote Originally Posted by DarkBlade324 View Post
    vouch i just bought premium it works great
    Quote Originally Posted by coolzombiesg View Post
    Vouch for him

    I just bought premium and works pretty good.
    Quote Originally Posted by KaizoPvP View Post
    VOUCHE: Yep, you are a legit seller, and I like the stuff you do.
    Quote Originally Posted by BTNGaming View Post
    Premium Purchased

  10. #9
    hasoon5000's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    Barbie world
    Posts
    337
    Reputation
    435
    Thanks
    23
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Ex0rPl4net View Post
    people say that shit all the time,but israel will nuke them at one point (once they are pretty big) and WW3 will start.

    the arab world:

    iran,iraq,pakistan,sirya ETC

    agaisnt the US and the european union.

    its not going to be a long fight but i bet north korea is going to step in for more action and cause about 150 million in casualties.

    mark my word once it happens. unless some other country has the guts
    yeah i guess but dude wtf that video is really horrifying like whats up with ISIS these days it's really horrifying
    Trades
    ----------------------
    successful: 4
    Scammed: 3

    Thank me If i helped!



  11. #10
    Bödvar's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Location
    Blank
    Posts
    2,619
    Reputation
    524
    Thanks
    1,173
    Quote Originally Posted by Ex0rPl4net View Post
    people say that shit all the time,but israel will nuke them at one point (once they are pretty big) and WW3 will start.

    the arab world:

    iran,iraq,pakistan,sirya ETC

    agaisnt the US and the european union.

    its not going to be a long fight but i bet north korea is going to step in for more action and cause about 150 million in casualties.

    mark my word once it happens. unless some other country has the guts
    North Korea will nuke everyone.
    The end.
    Rep power: 15

    Quote Originally Posted by _Tavi View Post
    Skrillex and Justin bieber are great artists
    Quote Originally Posted by Transferred View Post
    i love donald trump.
     



  12. #11
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,871
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,969
    Quote Originally Posted by Flameboy107 View Post


    North Korea will nuke everyone.
    The end.
    tries to launch a nuke, falls back down and kills everybody there

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  13. #12
    Bödvar's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Location
    Blank
    Posts
    2,619
    Reputation
    524
    Thanks
    1,173
    Quote Originally Posted by Royce View Post


    tries to launch a nuke, falls back down and kills everybody there
    That would be sad but funny.
    Rep power: 15

    Quote Originally Posted by _Tavi View Post
    Skrillex and Justin bieber are great artists
    Quote Originally Posted by Transferred View Post
    i love donald trump.
     



  14. #13
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,871
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,969
    Quote Originally Posted by Flameboy107 View Post


    That would be sad but funny.
    I imagine everytime , it's kinda creepy/dark thought but hey, shit happens

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  15. #14
    Eternity's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    male
    Location
    Forever Ville.
    Posts
    11,027
    Reputation
    1839
    Thanks
    5,415
    This is probably the line, Countries will probably start talking action know.

  16. The Following User Says Thank You to Eternity For This Useful Post:

    Prince Hacker (02-03-2015)

  17. #15
    ミHorizon彡's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    2,226
    Reputation
    405
    Thanks
    528
    My Mood
    Tired
    Roses are red
    Violets are blue
    Video is in English
    Title and Pilot should be too

    allahu akbar.

    but damn ISIS really knows how to use video editing software.

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 22
    Last Post: 01-24-2015, 04:54 AM
  2. Replies: 21
    Last Post: 01-14-2015, 03:52 PM
  3. [Solved] Uploading videos to youtube.
    By microcup in forum Call of Duty Black Ops 2 Help
    Replies: 2
    Last Post: 11-24-2012, 06:15 PM
  4. [Solved] UPLOAD VIDEOS
    By zimager in forum Combat Arms Help
    Replies: 4
    Last Post: 08-18-2011, 04:13 PM
  5. my videos!! check them out
    By bloddyapache in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 10
    Last Post: 12-10-2009, 12:59 AM