Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Dylan's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    male
    Location
    AnimeBytes
    Posts
    1,830
    Reputation
    300
    Thanks
    1,906
    My Mood
    Sleepy

    My Bass Destoryed one of my Plates.

    Yes, if you guys want a picture just ask. But i was playing a Juicy J song. And the plate was on the speaker, i hear this sound. It breaks in 3 big pieces. If you guys have songs that hit really hard with bass, let me know

    NewsForce December 2015 - April 2016
    Premium Member April 2013 - Current
    MPGH Member March 2013 - Current



  2. #2
    Morbid's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Gender
    male
    Location
    Time of Repetition
    Posts
    1,453
    Reputation
    243
    Thanks
    233
    Put subs in your damn car. Fgt.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  3. #3
    Dylan's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    male
    Location
    AnimeBytes
    Posts
    1,830
    Reputation
    300
    Thanks
    1,906
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Tove Lo View Post
    Put subs in your damn car. Fgt.
    But a house

    NewsForce December 2015 - April 2016
    Premium Member April 2013 - Current
    MPGH Member March 2013 - Current



  4. #4
    Morbid's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Gender
    male
    Location
    Time of Repetition
    Posts
    1,453
    Reputation
    243
    Thanks
    233
    Quote Originally Posted by Dylann- View Post


    But a house
    Fuck yo house. Haha nah just kidding. Do you have subs or just speakers? Gimme deets bruh.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  5. #5
    Dylan's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    male
    Location
    AnimeBytes
    Posts
    1,830
    Reputation
    300
    Thanks
    1,906
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Tove Lo View Post


    Fuck yo house. Haha nah just kidding. Do you have subs or just speakers? Gimme deets bruh.
    Haha, well each floor standing speaker has 2 speakers. One of my speakers has a 15' sub, i got 2 others with 2 10' subs, then they each have 2 small speakers.
    You can see pics of my speakers here: https://www.mpgh.net/forum/showthread.php?t=905988

    NewsForce December 2015 - April 2016
    Premium Member April 2013 - Current
    MPGH Member March 2013 - Current



  6. #6
    Morbid's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Gender
    male
    Location
    Time of Repetition
    Posts
    1,453
    Reputation
    243
    Thanks
    233
    Aaaah, okay, home theater speakers. Niiice! I bet they hit hard if they are hooked to an amp, right? They better be hooked to an amp..

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  7. #7
    Dylan's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    male
    Location
    AnimeBytes
    Posts
    1,830
    Reputation
    300
    Thanks
    1,906
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Tove Lo View Post
    Aaaah, okay, home theater speakers. Niiice! I bet they hit hard if they are hooked to an amp, right? They better be hooked to an amp..
    Of course man, they are hooked to a decent amp. Probably gonna get another amp, because this amp can barely run the 15.

    NewsForce December 2015 - April 2016
    Premium Member April 2013 - Current
    MPGH Member March 2013 - Current



  8. #8
    Morbid's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Gender
    male
    Location
    Time of Repetition
    Posts
    1,453
    Reputation
    243
    Thanks
    233
    Getcha a good 1000+ watt amp. I have 2 15's Rockford Fosgates running a 1200 Rockford Fosgate Prime amp in my Dodge Caliber. The shit breaks everything. Lool

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  9. #9
    Democritus's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Location
    Dyrus will be missed.
    Posts
    2,229
    Reputation
    294
    Thanks
    650
    My Mood
    Aggressive
    Damn son you had that shit cranked up.

  10. #10
    Dylan's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    male
    Location
    AnimeBytes
    Posts
    1,830
    Reputation
    300
    Thanks
    1,906
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Tove Lo View Post
    Getcha a good 1000+ watt amp. I have 2 15's Rockford Fosgates running a 1200 Rockford Fosgate Prime amp in my Dodge Caliber. The shit breaks everything. Lool
    Damn, and Rockford Fosgates are the shit to. Expensive as fuck. I been trying to find like 2 of those. like 500$ just for 2.


    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Democritus View Post
    Damn son you had that shit cranked up.
    Of course(;

    NewsForce December 2015 - April 2016
    Premium Member April 2013 - Current
    MPGH Member March 2013 - Current



  11. #11
    Morbid's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Gender
    male
    Location
    Time of Repetition
    Posts
    1,453
    Reputation
    243
    Thanks
    233
    Quote Originally Posted by Dylann- View Post


    Damn, and Rockford Fosgates are the shit to. Expensive as fuck. I been trying to find like 2 of those. like 500$ just for 2.


    - - - Updated - - -



    Of course(;
    They sure are expensive, but well worth it

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  12. #12
    Organized Chaos's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    male
    Location
    evrythan puprle man
    Posts
    4,725
    Reputation
    725
    Thanks
    1,342
    My Mood
    Lurking
    How expensive are they?

  13. #13
    Dylan's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    male
    Location
    AnimeBytes
    Posts
    1,830
    Reputation
    300
    Thanks
    1,906
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by Organized Chaos View Post
    How expensive are they?
    The 15 was 179.99, the 2 10's were 150.00

    NewsForce December 2015 - April 2016
    Premium Member April 2013 - Current
    MPGH Member March 2013 - Current



  14. #14
    Organized Chaos's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    male
    Location
    evrythan puprle man
    Posts
    4,725
    Reputation
    725
    Thanks
    1,342
    My Mood
    Lurking
    That's not even expensive lol @Dylann-

  15. #15
    Apple`'s Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    male
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,362
    Reputation
    341
    Thanks
    640
    My Mood
    Amazed
    Must of been pretty Good bass though....

Similar Threads

  1. Replies: 6
    Last Post: 01-05-2016, 09:42 PM
  2. Where's the bass?(Imo one of my best edits.)
    By Blake in forum Crossfire Videos & Montages
    Replies: 13
    Last Post: 06-26-2013, 04:26 PM
  3. can any one bass the client errors ??
    By Death-Dev in forum CrossFire Hack Coding / Programming / Source Code
    Replies: 14
    Last Post: 04-07-2012, 03:06 PM
  4. Model One
    By Chronologix in forum Art & Graphic Design
    Replies: 6
    Last Post: 02-05-2006, 02:53 PM
  5. Yay another one xD
    By h0ang in forum Art & Graphic Design
    Replies: 4
    Last Post: 01-27-2006, 05:01 PM