Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful

    I have 1337 posts :(

    woohoo i have 1337

    but imma get pwnerzzd by the ban hammer

  2. #2
    Disturbed's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,427
    Reputation
    1065
    Thanks
    2,563
    Time for somebody to make a backup account!


  3. #3
    InHuman's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    somewhere with alot of girls
    Posts
    10,684
    Reputation
    655
    Thanks
    1,809
    My Mood
    Stressed
    later niggah
    have a fun ban

  4. #4
    Tierrize's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    C:\MPGH\General
    Posts
    1,022
    Reputation
    -6
    Thanks
    89
    My Mood
    Amused
    Peace out. make a new acc now?


    Hazedup is the best there ever was

  5. #5
    Lukas59's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Linz
    Posts
    2,197
    Reputation
    14
    Thanks
    305
    My Mood
    Amazed
    haha..
    i have some time until i get banned

  6. #6
    cpepablito's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    2,582
    Reputation
    2
    Thanks
    171
    My Mood
    Angelic
    lol this guy is such a ****** and keeps calling me prick cuz i say "/request close"

    what a choob

  7. #7
    Tierrize's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    C:\MPGH\General
    Posts
    1,022
    Reputation
    -6
    Thanks
    89
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    lol this guy is such a ****** and keeps calling me prick cuz i say "/request close"

    what a choob
    Prick.


    Hazedup is the best there ever was

  8. #8
    reeciboi91's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    York,England
    Posts
    44
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    lol this guy is such a ****** and keeps calling me prick cuz i say "/request close"

    what a choob
    no i call u a prick because u spam the same comments all the time, and yeah request close is one of them, u sound like a cock when u say that

  9. #9
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    lol this guy is such a ****** and keeps calling me prick cuz i say "/request close"

    what a choob
    That's what half of your posts are.
    And then things like "spam much?", which is is spam.

  10. #10
    Tierrize's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    C:\MPGH\General
    Posts
    1,022
    Reputation
    -6
    Thanks
    89
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by reeciboi91 View Post
    no i call u a prick because u spam the same comments all the time, and yeah request close is one of them, u sound like a cock when u say that
    Ban is indefinite, Same account name priceless. You already had a back up huh =/


    Hazedup is the best there ever was

  11. #11
    cpepablito's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    2,582
    Reputation
    2
    Thanks
    171
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by RPB93 View Post
    That's what half of your posts are.
    And then things like "spam much?", which is is spam.
    how u know have u checked bitch

  12. #12
    Tierrize's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    C:\MPGH\General
    Posts
    1,022
    Reputation
    -6
    Thanks
    89
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    how u know have u checked bitch
    Seems you're a "wannabe" why do you have rule in your sig? .

    Another note:
    Your sig kinda long yo.


    Hazedup is the best there ever was

  13. #13
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    how u know have u checked bitch
    Yes bitch.

    spam much guys
    man ppl are starting to spam

    /request close
    wow ultra bump

    /request close
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    ok um

    1. this has been posted b4
    2. major spam like very unessasary every1 knows this
    3. ****** sthu use search button and check rules b4 posting

    /request close
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    ultra bump or what

    /request close
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    1. its a glitch not a hack u noob
    2. wrong section
    3. use search button choob

    /request close
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    stop spamming dumb choob
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post


    [quote]
    Quote Originally Posted by cpepablito View Post
    major repost

    /request close

    that is kiba u know hes just spamming and reposting his hacks
    That was only after the first two pages. Do I need to go on?

  14. #14
    reeciboi91's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    York,England
    Posts
    44
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Blah
    thanks for proving my point

Similar Threads

  1. i have 1337 posts.......again
    By Chester Bennington in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 11-17-2009, 05:51 PM
  2. 1337 Post
    By CAPTAIN OBVIOUS in forum General
    Replies: 28
    Last Post: 09-11-2008, 12:02 PM
  3. 1337 posts ban
    By Hispiforce in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 06-02-2008, 04:15 PM
  4. 1337 post ban?
    By Alen in forum General
    Replies: 23
    Last Post: 03-11-2008, 07:21 PM
  5. vescoco didnt get his 1337 post ban
    By braccini8 in forum General
    Replies: 11
    Last Post: 01-28-2008, 05:05 PM

Tags for this Thread