Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    richassjew's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    male
    Location
    USA
    Posts
    136
    Reputation
    10
    Thanks
    17

    I need $5, can return $10

    If somebody could send $5 to my PayPal, I can send them $10 when the bank opens Monday to transfer money to my PayPal. I'm $2.69 short of paying a bill and forgot to transfer money before the weekend.

  2. #2
    Farting Scum's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Gender
    male
    Posts
    644
    Reputation
    58
    Thanks
    83
    Sad truth bro, no one is gonna give you money, cause your not a well known member or something alone those line.

  3. #3
    richassjew's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    male
    Location
    USA
    Posts
    136
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    Quote Originally Posted by Farting Scotia View Post
    Sad truth bro, no one is gonna give you money, cause your not a well known member or something alone those line.
    I don't want to know Austin or Fuko or Shane or Swiftdude either.

  4. #4
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,835
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,939
    ur name doesnt make this situation any easier on us
    but somone can help em it's only 5 dollars, so if he scams he'll be banned

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  5. The Following User Says Thank You to Royce For This Useful Post:

    Democritus (03-14-2015)

  6. #5
    richassjew's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    male
    Location
    USA
    Posts
    136
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    Quote Originally Posted by Royce View Post
    ur name doesnt make this situation any easier on us
    but somone can help em it's only 5 dollars, so if he scams he'll be banned
    That $5 is like 2 large watermelons or a KFC dinner.

  7. #6
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,835
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,939
    Quote Originally Posted by richassjew View Post
    That $5 is like 2 large watermelons or a KFC dinner.
    you're funny

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  8. #7
    richassjew's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    male
    Location
    USA
    Posts
    136
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    Quote Originally Posted by Royce View Post


    you're funny
    Just saying. $5 is a lot to us Jews. Did you know that according to the Bible, you can rape somebody and pay their Father 50 shekels of silver for loss of property. 50 shekels of silver is roughly 550 grams, or $275, which correlates with today's average cost of prostitution. The more you know.

  9. #8
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,835
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,939
    Quote Originally Posted by richassjew View Post
    Just saying. $5 is a lot to us Jews. Did you know that according to the Bible, you can rape somebody and pay their Father 50 shekels of silver for loss of property. 50 shekels of silver is roughly 550 grams, or $275, which correlates with today's average cost of prostitution. The more you know.
    I honestly just learn something new if this is real

    #staywoke

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  10. #9
    Lucifer's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    male
    Location
    ✘✘✘✘✘™
    Posts
    3,326
    Reputation
    851
    Thanks
    871
    My Mood
    Dead
    a lot of my past scammers have used the bible and driver licenses excuse a lot.

  11. #10
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,835
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,939
    Quote Originally Posted by Ugliest View Post
    a lot of my past scammers have used the bible and driver licenses excuse a lot.
    meh Op is kinda known to my knowledge, Plus bank does close on weekend so who knows

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  12. #11
    richassjew's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    male
    Location
    USA
    Posts
    136
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    Quote Originally Posted by Ugliest View Post
    a lot of my past scammers have used the bible and driver licenses excuse a lot.
    Care to confess your sins?

  13. #12
    71c's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Aokigahara
    Posts
    3,257
    Reputation
    419
    Thanks
    2,192
    My Mood
    Lonely
    Best scam EU


     


    Never Forget 1


    Never Forget 2


    <43
    Quote Originally Posted by GalaxyBeatzz View Post
    i want to look like my favourite athlete, he's called papyrus hes got a very hot body and his orgasms sound like windows xp which is very hot

     

  14. The Following User Says Thank You to 71c For This Useful Post:

    tylerwearing (03-16-2015)

  15. #13
    ZeroInsanity's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Location
    root@Insanity
    Posts
    362
    Reputation
    10
    Thanks
    138
    My Mood
    Yeehaw
    10/10 Best scammer - EA
    "a name you can trust"

  16. The Following User Says Thank You to ZeroInsanity For This Useful Post:

    *KFC* (03-16-2015)

  17. #14
    Snake's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Dead-end
    Posts
    5,740
    Reputation
    840
    Thanks
    1,092
    Think you'd be better off just throwing your money in the garbage if you're gonna help this guy out.
    Need a custom image title? Check out my thread






  18. #15
    Jew's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Gender
    male
    Location
    <dd style="overflow: hidden;">here</dd>
    Posts
    3,864
    Reputation
    289
    Thanks
    2,162
    My Mood
    Amazed
    how about ask your parents and not random people on the internet. we dont trust jews here
    Vouch thread





     

    Quote Originally Posted by foginho81 View Post
    Hello guys,5 mins ago i dowloaded this program, in 2 minutes i cracked an account, so i purchased Premium for supporting and have unlimited features!

    A+++ Tool GREAT CODER!
    Quote Originally Posted by shadowkiller198 View Post
    I just purchased a Premium account and I haven't had any problems with it!

    Quote Originally Posted by ImShan View Post
    Vouch for this guy!

    I just bought premium and works pretty good.
    Quote Originally Posted by SiiKFO View Post
    Vouch bought premium works very well
    Quote Originally Posted by DarkBlade324 View Post
    vouch i just bought premium it works great
    Quote Originally Posted by coolzombiesg View Post
    Vouch for him

    I just bought premium and works pretty good.
    Quote Originally Posted by KaizoPvP View Post
    VOUCHE: Yep, you are a legit seller, and I like the stuff you do.
    Quote Originally Posted by BTNGaming View Post
    Premium Purchased

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [Release] Need anyone Can Help Me From T.V.
    By deniz617 in forum CrossFire Hack Coding / Programming / Source Code
    Replies: 2
    Last Post: 05-12-2012, 01:19 PM
  2. [Help] Is needed-How can i hook crossfire
    By [HP]Unique in forum CrossFire Hack Coding / Programming / Source Code
    Replies: 15
    Last Post: 08-23-2011, 08:12 AM
  3. [Need suggestions] Can I sell my CA account??
    By secote in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 4
    Last Post: 04-20-2009, 11:27 AM
  4. [Need suggestions] Can I sell my CA account??
    By secote in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 19
    Last Post: 04-18-2009, 07:03 PM
  5. Call of combat I need cheats can any1 make it happen
    By CrUsHa in forum General Game Hacking
    Replies: 8
    Last Post: 05-24-2006, 09:52 AM