Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 39
  1. #1
    turbo159's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Location
    I live in India!!
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    2

    Talking Any Indian here on the forums?

    I am from Indian and i was wondering whether anyone frm India is here
    Anyways for all you indians ,Indian warrock is gonna begin in few weeks
    here the webpage
    www.warrock.in<----------SO atlast no lags for us lez own em all


  2. #2
    nikryj's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    180
    Reputation
    11
    Thanks
    0
    i dont think many people r and btw, y have u put trojans in some of ur hackS?

  3. #3
    turbo159's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Location
    I live in India!!
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    2

    Cool

    1st of all i posted the hacks already posted here....that wasnt my hack....
    And the hacks i made were clean u can check it www.juttoti.org

  4. #4
    nikryj's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    180
    Reputation
    11
    Thanks
    0
    lol juttoti wont load for me.

  5. #5
    turbo159's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Location
    I live in India!!
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    2

    Cool

    I am sorry i spelled it wrong well i forgot the site

  6. #6
    ~claw~'s Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Location
    In my room 0.o
    Posts
    849
    Reputation
    11
    Thanks
    25
    haha ahaha ha hahahahah aahaah lol

  7. #7
    Hyperion's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    NYC
    Posts
    8,287
    Reputation
    76
    Thanks
    1,245
    My Mood
    Lurking
    GOURAV!!!!!!!

    o yeah, what happened to him? i never seen him for 2 weeks...

  8. #8
    firesnipe5's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    In ur mommy's ass
    Posts
    463
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    Quote Originally Posted by turbo159 View Post
    I am from Indian and i was wondering whether anyone frm India is here
    Anyways for all you indians ,Indian warrock is gonna begin in few weeks
    here the webpage
    www.warrock.in<----------SO atlast no lags for us lez own em all

    lol ia man Indian iam a Patel
    lol
    my favorite movie is Dhoom2
    dam hrithik nos how to move his feet

  9. #9
    sunny92's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Gender
    male
    Posts
    165
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    hi turbo...i know u

  10. #10
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    sunny and i are indian, although i live in the US

  11. #11
    Hyperion's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    NYC
    Posts
    8,287
    Reputation
    76
    Thanks
    1,245
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by iverson954360 View Post
    sunny and i are indian, although i live in the US
    what about gourav?

  12. #12
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    he doesnt count, he's a fob

  13. #13
    nightmarehak's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    50
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    I'm not Indion, but Pakistani... But I was born in UK(makes me british?)
    I understand some Hindi but do not speak it.

  14. #14
    Hyperion's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    NYC
    Posts
    8,287
    Reputation
    76
    Thanks
    1,245
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by iverson954360 View Post
    he doesnt count, he's a fob
    notice that he hasn't been on for such a long time

  15. #15
    warrockk1ngs's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    244
    Reputation
    11
    Thanks
    5
    Lmfao im indian i never knew so many brown ppl went on mpgh thats so wierd...by the wait its me Jesse900 w00t

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. Here for the smcss.dll
    By Vulcanraven in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 05-15-2007, 01:54 PM
  2. Replies: 12
    Last Post: 10-09-2006, 12:20 PM
  3. Opening the forum to PUBLIC?
    By arunforce in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 35
    Last Post: 07-10-2006, 01:31 PM
  4. hi im new to the forum :D
    By SATANICAT in forum General
    Replies: 37
    Last Post: 06-29-2006, 08:05 AM
  5. Two Biggest Spammers on the forums!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 20
    Last Post: 01-02-2006, 09:39 AM