Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 31
  1. #1
    Z0d14k's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    World
    Posts
    318
    Reputation
    18
    Thanks
    641
    My Mood
    Cool

    MPGH TEAMSPEAK SERVER

    MPGH TEAMSPEAK SERVER





    Server Address: mpgh.net




    Hey Guys, we have a Teamspeak server where we can speak and play together.
    Its simple you just need to download Teamspeak Client HERE and install it.
    After go in connection--->quick connect--->Server Address: mpgh.net--->Insert your name--->Click Anonymous and click connect.
    Last edited by Z0d14k; 11-17-2009 at 02:53 PM.

  2. #2
    Imperial Commando's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Death Star.
    Posts
    2,583
    Reputation
    67
    Thanks
    160
    My Mood
    Amazed
    wish i could but home's pc is fucked up and school mac doesn't have mic... also... u spelled together wrong(wtf is togheter?)

  3. #3
    Oompa loompa's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Eindhoven =]
    Posts
    1,441
    Reputation
    84
    Thanks
    205
    My Mood
    Lurking
    Ay I'm in.





  4. #4
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,832
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,664
    My Mood
    Devilish
    ME2, gotta go in less then a hr tho





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  5. #5
    Oompa loompa's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Eindhoven =]
    Posts
    1,441
    Reputation
    84
    Thanks
    205
    My Mood
    Lurking
    I just left. gtg





  6. #6
    Threadstarter
    MPGH WarRock Coder
    Z0d14k's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    World
    Posts
    318
    Reputation
    18
    Thanks
    641
    My Mood
    Cool
    Ok Nice...^^

  7. #7
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,074
    My Mood
    Cool
    We already have one .Thanks though

  8. #8
    Threadstarter
    MPGH WarRock Coder
    Z0d14k's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    World
    Posts
    318
    Reputation
    18
    Thanks
    641
    My Mood
    Cool
    This is the ufficial mpgh teamspeak server

  9. #9
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    nice im in on it i just need to get a speake rcuz mine is broken

  10. #10
    ♪ υρ ιи тнє ѕку мєтяσ ѕтуℓιи ♪
    MPGH Member
    Sals's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Awstralia
    Posts
    2,048
    Reputation
    73
    Thanks
    265
    My Mood
    Mellow
    Hows it unofficial? lol don't get that part haha
    gєσяgє ¢αяℓιи: ѕσмє ρєσρℓє ѕєє тнє gℓαѕѕ нαℓf fυℓℓ. σтнєяѕ ѕєє ιт нαℓf ємρту. ι ѕєє α gℓαѕѕ тнαт'ѕ тωι¢є αѕ вιg αѕ ιт иєє∂ѕ тσ вє.

    Sals, your ultimate guide to trading:
    - Selling
    - Buying

  11. #11
    greathamza's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    with daves mom
    Posts
    5,607
    Reputation
    14
    Thanks
    505
    My Mood
    Asleep
    its official now

  12. #12
    gbitz's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    Here.
    Posts
    3,134
    Reputation
    197
    Thanks
    332
    Quote Originally Posted by Obama View Post
    We already have one .Thanks though
    Failbama ...

  13. #13
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,832
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,664
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Obama View Post
    We already have one .Thanks though
    AHAHAHAHA STUPID NOOB





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  14. #14
    gbitz's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    Here.
    Posts
    3,134
    Reputation
    197
    Thanks
    332
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post


    AHAHAHAHA STUPID NOOB
    HARHARHAR INORITE
    I'm gonna start coming in now that I have a 60$ headset that won't rape your guys' ears ;D

  15. #15
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,655
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    >_>
    Huzzah, I'm on.

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. MPGH Teamspeak Server
    By Dreamcast in forum Entertainment
    Replies: 8
    Last Post: 05-30-2010, 09:29 PM
  2. Mpgh Teamspeak server=fail
    By XxTylerxX in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 6
    Last Post: 02-26-2010, 06:47 PM
  3. [MPGH] Public TeamSpeak Server [Unofficial]
    By Dreamcast in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 24
    Last Post: 02-05-2010, 03:10 PM

Tags for this Thread