Thread: So a friend

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Blake's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Location
    Aruncuno#1Fakeassnigga
    Posts
    7,653
    Reputation
    1428
    Thanks
    1,734
    My Mood
    Amused

    So a friend

    and I started talking about stereotypes and shit. He googled the word nigger
    https://tightrope.cc/nigger-owners-manual.htm



    ?????????u srs lmao???????????

  2. #2
    Minnesota Dabs's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Location
    USA
    Posts
    4,243
    Reputation
    619
    Thanks
    1,074
    My Mood
    Relaxed
    DISPOSAL OF DEAD NIGGERS.

    Niggers die on average at around 40, which some might say is 40 years too late, but there you go. Most people prefer their niggers dead, in fact. When yours dies, report the license number of the car that did the drive-by shooting of your nigger. The police will collect the nigger and dispose of it for you.


    Fucking lol.
    Successful Trades: 52

    Scammed Trades: 6

    Vouch Profile!



    Consider donating to my PayPal!

  3. #3
    Cultist Turtleist's Avatar
    Join Date
    Feb 2015
    Gender
    female
    Location
    Miami Bound
    Posts
    141
    Reputation
    10
    Thanks
    59
    How does one be a nigger?
    I like watermelon also.

  4. #4
    Blake's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Location
    Aruncuno#1Fakeassnigga
    Posts
    7,653
    Reputation
    1428
    Thanks
    1,734
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by MNSubaru View Post
    DISPOSAL OF DEAD NIGGERS.

    Niggers die on average at around 40, which some might say is 40 years too late, but there you go. Most people prefer their niggers dead, in fact. When yours dies, report the license number of the car that did the drive-by shooting of your nigger. The police will collect the nigger and dispose of it for you.


    Fucking lol.
    Man that shit had me buggin'. I read the bottom of the page and it definitely entertained me.

  5. #5
    Jim's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    Summoner's Rift
    Posts
    4,255
    Reputation
    860
    Thanks
    1,538
    My Mood
    Psychedelic
    Fucking white people.
    Need a friend? Private Message
    Need a Middleman? Add me on Skype: HERE or Copy & Search >> 'aussie_sniperx'
    ---------------








    Ex-sections:
    DayZ
    OFPS
    OMMORPG
    M.A.T
    OSPFPS
    Battleon

  6. #6
    Crandon's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Chilling on MPGH:3
    Posts
    3,399
    Reputation
    70
    Thanks
    204
    My Mood
    Relaxed
    Oohaa .

  7. #7
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,830
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,663
    My Mood
    Devilish
    Thanks, I always needed this.





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  8. #8
    Logic's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Gender
    male
    Location
    A place where I can be content and somewhat happy with myself.
    Posts
    2,382
    Reputation
    553
    Thanks
    503
    i am more educated.

    l o fucking l
    Schuba is my main nigga.

  9. #9
    Blake's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Location
    Aruncuno#1Fakeassnigga
    Posts
    7,653
    Reputation
    1428
    Thanks
    1,734
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Thanks, I always needed this.
    You're welcome

    Quote Originally Posted by Topics View Post
    i am more educated.

    l o fucking l
    Let these niggas know. @Royce you like?

  10. #10
    Nyaro's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Gender
    male
    Location
    Somewhere
    Posts
    3,553
    Reputation
    2317
    Thanks
    1,601
    My Mood
    Sleepy
    wtf
    o.O
    white peeps.....
    MPGH Member Level 1 May 2014
    MPGH Donator May 2015
    MPGH Premium Member December 2015
    MPGH News Force Interviewer July 2016 - October 2017
    MPGH Member Level 2 August 2016
    MPGH Premium Seller March 2017
    MPGH Dave's Ballsack Rag - Unknown

  11. #11
    $moe$'s Avatar
    Join Date
    May 2015
    Gender
    male
    Posts
    1,472
    Reputation
    241
    Thanks
    458
    1) A good thrashing: every few days, take your nigger's pants down, hang it up by its heels, and have some of your other niggers thrash it with a club or whip.

    I can't even

  12. #12
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    16,852
    Reputation
    3038
    Thanks
    5,953
    Quote Originally Posted by Blake View Post

    You're welcome



    Let these niggas know. @Royce you like?
    I think i seen this website before, it's cray

    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  13. #13
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,830
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,663
    My Mood
    Devilish
    I sent it to some friends, they wouldn't open it





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

Similar Threads

  1. help- I BURNED MY GIRL FRIENDS COOTER
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 22
    Last Post: 12-22-2006, 04:23 PM
  2. Me and my friends
    By poulet28 in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 08-17-2006, 01:26 AM
  3. Help my friends
    By poulet28 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 4
    Last Post: 08-04-2006, 08:11 AM
  4. NEW BYPASS this is my friends bypass and mine he showed me it so yeah
    By $GHOST$ in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 65
    Last Post: 04-25-2006, 10:51 PM