Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 90
  1. #16
    Threadstarter
    EXECUTE ORDER 66 ON THOSE JETI-FAGS!
    MPGH Member
    Imperial Commando's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Death Star.
    Posts
    2,583
    Reputation
    67
    Thanks
    160
    My Mood
    Amazed
    She's only a couple months.

  2. #17
    -XpliCitt-'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Spokane, Washington
    Posts
    3,231
    Reputation
    63
    Thanks
    2,275
    My Mood
    Tired
    Never rely on pills alone.
    I've gotten a girl pregnant who was on the pill.

  3. #18
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by reeciboi View Post
    wow where the hell does she get her pills man.
    What are you talking about? You get them prescribed or some shit like that. From a Pharmacy.

  4. #19
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive
    .........yeah pills don't cut it.......


  5. #20
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by imsohoooood View Post
    What are you talking about? You get them prescribed or some shit like that. From a Pharmacy.
    yes i know i was kinda jokin i mean if the pill failed twice then like omg

  6. #21
    Threadstarter
    EXECUTE ORDER 66 ON THOSE JETI-FAGS!
    MPGH Member
    Imperial Commando's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Death Star.
    Posts
    2,583
    Reputation
    67
    Thanks
    160
    My Mood
    Amazed
    How the hell do i know?!

  7. #22
    A⁴'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    I want my minion back /fosho.
    Posts
    4,001
    Reputation
    67
    Thanks
    437
    My Mood
    Flirty
    Quote Originally Posted by AdvanceReconCommando View Post
    I can't fucken believe it. My sis is pregnant again. Shes 22 and a half. She had a daughter alittle over a year ago. I'm probably gonna kill meself. My dad just found out over the phone. I wouldn't be surprised if he had a heart attack on his way home. This is gonna be one eventful christmas.
    Have a VERY merry Christmas.

  8. #23
    Threadstarter
    EXECUTE ORDER 66 ON THOSE JETI-FAGS!
    MPGH Member
    Imperial Commando's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Death Star.
    Posts
    2,583
    Reputation
    67
    Thanks
    160
    My Mood
    Amazed
    Yes, what a christmas this will be...

  9. #24
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Well the pills aren't something you can exactly say are 100% trustworthy. Their is always that like 10% Chance of being like "Oh shit" a week later.

    Also, I've heard about the Birth Control Shot you get in your ass, heard that is pretty good. I'm going to try to get my GF to get that.

  10. #25
    Threadstarter
    EXECUTE ORDER 66 ON THOSE JETI-FAGS!
    MPGH Member
    Imperial Commando's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Death Star.
    Posts
    2,583
    Reputation
    67
    Thanks
    160
    My Mood
    Amazed
    Your doing her and you see a little dot on her and go WTF?

  11. #26
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    29,797
    Reputation
    4042
    Thanks
    37,631
    My Mood
    Devilish
    Are you by chance a MEXI?





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311

    HAD VIRTUAL DETOX

  12. #27
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by AdvanceReconCommando View Post
    Your doing her and you see a little dot on her and go WTF?
    A dot? Wait what the shit? You lost me.

  13. #28
    Chester Bennington's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    5,653
    Reputation
    389
    Thanks
    717
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by imsohoooood View Post
    Well the pills aren't something you can exactly say are 100% trustworthy. Their is always that like 10% Chance of being like "Oh shit" a week later.

    Also, I've heard about the Birth Control Shot you get in your ass, heard that is pretty good. I'm going to try to get my GF to get that.


    its like all contraception, theres always a chance it goes wrong.
    and the birth control is good i know a lass that had that, she was at it all the time after that never got pregnant once.

  14. #29
    A⁴'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    I want my minion back /fosho.
    Posts
    4,001
    Reputation
    67
    Thanks
    437
    My Mood
    Flirty
    Quote Originally Posted by imsohoooood View Post
    Well the pills aren't something you can exactly say are 100% trustworthy. Their is always that like 10% Chance of being like "Oh shit" a week later.

    Also, I've heard about the Birth Control Shot you get in your ass, heard that is pretty good. I'm going to try to get my GF to get that.
    Little bit too much info, thanks.

  15. #30
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,734
    Reputation
    878
    Thanks
    3,451
    My Mood
    Buzzed
    Did I ask for your opinion Ass-hat? Newp don't think I did. Correct me if I'm wrong.

Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. I can't believe how stupid I was...
    By ARHQA$Y$YW4AYG4y in forum General
    Replies: 8
    Last Post: 06-09-2011, 02:54 PM
  2. Can you believe it's been two years?
    By lethalhuman8 in forum Member Introduction & Return
    Replies: 15
    Last Post: 04-23-2011, 06:16 PM
  3. I can't believe I'm going to say this...
    By CheeseTea in forum General
    Replies: 14
    Last Post: 04-10-2011, 04:51 PM
  4. Replies: 24
    Last Post: 09-06-2010, 10:16 PM
  5. I can't believe I actually made another account...
    By Fatty* in forum Flaming & Rage
    Replies: 16
    Last Post: 11-17-2009, 02:55 AM