Thread: dafuq

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Riigged's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    3,324
    Reputation
    203
    Thanks
    9,220
    My Mood
    Devilish

    dafuq



    then it made me change my pw???? this has never happened to me lol i got scared cuz i saw the box loading i thought i got banned for some reason but then it says that and im like WUUUT rip my old pw hello a new pw

    but why did it make me randomly change my pw? i was just reading someones reply, then i clicked a new page of the thread and it showed that..........

  2. #2
    Eternity's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    male
    Location
    Forever Ville.
    Posts
    11,027
    Reputation
    1839
    Thanks
    5,415
    To annoy cocksuckers, @arunforce added a this thing where you have to change your password every thirty days. Keep in mind this is for cocksuckers only.
    /thread
    Previous Names
    Eternity
    Azathoth


    Please press +Rep or Thanks if you find my work or found something I said helpful

    "Endless Void."



  3. #3
    Riigged's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    3,324
    Reputation
    203
    Thanks
    9,220
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Eternity View Post
    To annoy cocksuckers, @arunforce added a this thing where you have to change your password every thirty days. Keep in mind this is for cocksuckers only.
    /thread
    o k im fine wit dat kek i was just curious, you should teach me more ex-cs!!!!!! lolololololol

  4. #4
    Hunter's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Location
    Depths Of My Mind.
    Posts
    17,622
    Reputation
    3771
    Thanks
    6,113
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Riigged View Post
    o k im fine wit dat kek i was just curious, you should teach me more ex-cs!!!!!! lolololololol
    And you should stop behaving like one. Just because you've the cs tag, it doesn't mean you've to be necessarily annoying. In the past it was Eternity that used to post this type of thread, now it's you.
    Last edited by Hunter; 07-13-2015 at 02:45 AM.

  5. #5
    kakadz's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Posts
    437
    Reputation
    10
    Thanks
    43
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by Eternity View Post
    To annoy cocksuckers, @arunforce added a this thing where you have to change your password every thirty days. Keep in mind this is for cocksuckers only.
    /thread
    I had this before i became active, it said your password is 375 old and it forced me to change it, probably not for only CS



  6. #6
    Riigged's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    3,324
    Reputation
    203
    Thanks
    9,220
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Hunter View Post


    And you should stop behaving like one. Just because you've the cs tag, it doesn't mean you've to be necessarily annoying. In the past it was Eternity that used to post this type of thread, now it's you.
    not my fault i dont know everything about cs, i made the post bc i wondered why it happened, not bc i AM a cs, i legit didnt know why it happened lol

  7. #7
    Hunter's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Location
    Depths Of My Mind.
    Posts
    17,622
    Reputation
    3771
    Thanks
    6,113
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Riigged View Post
    not my fault i dont know everything about cs, i made the post bc i wondered why it happened, not bc i AM a cs, i legit didnt know why it happened lol
    You could just have vmed arun about this matter instead of making a thread about it.

  8. #8
    Riigged's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    3,324
    Reputation
    203
    Thanks
    9,220
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Hunter View Post


    You could just have vmed arun about this matter instead of making a thread about it.

    i dont think i hurt anyone by posting a thread, jeez, nobody asked you to click on this thread.. and this is my final comment to you, im not going to reply if you reply, because im most likely gonna end up saying something considered ''flaming'' or ''insulting'' and get a temp ban cuz cs cuz i like to flame at people :3

  9. #9
    Hunter's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Location
    Depths Of My Mind.
    Posts
    17,622
    Reputation
    3771
    Thanks
    6,113
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Riigged View Post

    i dont think i hurt anyone by posting a thread, jeez, nobody asked you to click on this thread.. and this is my final comment to you, im not going to reply if you reply, because im most likely gonna end up saying something considered ''flaming'' or ''insulting'' and get a temp ban cuz cs cuz i like to flame at people :3
    Nor nobody asked you to make a pointless thread. I'm not even really upset about it, I'm just a bit annoyed because of the amount of spamming/pointless threads and posts the new cock suckers, like you, post daily. Simple as that.
    Last edited by Hunter; 07-13-2015 at 03:09 AM.

  10. #10
    Farting Scum's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Gender
    male
    Posts
    644
    Reputation
    58
    Thanks
    83
    Quote Originally Posted by Hunter View Post


    Nor nobody asked you to make a pointless thread. I'm not even really upset, I'm just a bit annoyed because of the amount of spamming/pointless threads and posts the new cock suckers post daily.
    Just let it go man. He asked, we answered.

  11. #11
    Galaxyxd's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    YourPostsAreTerribleSTFU
    Posts
    1,050
    Reputation
    40
    Thanks
    159
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by Eternity View Post
    To annoy cocksuckers, @arunforce added a this thing where you have to change your password every thirty days. Keep in mind this is for cocksuckers only.
    /thread
    I thought everyone had it LOL.
    Anyway I thought it was for extra security and tbh I kind of like it.

    Off-Topic:
    Gz on 5k

Similar Threads

  1. DaFuQ happened??!!
    By Ka_Duroy in forum CrossFire PH Discussions
    Replies: 6
    Last Post: 05-22-2012, 10:08 PM
  2. dafuq?
    By Time in forum General
    Replies: 16
    Last Post: 04-15-2012, 02:42 PM
  3. [Solved] You have been banned from modern warfare 2 ! <-- dafuq
    By 3ankoosh in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Help
    Replies: 5
    Last Post: 02-28-2012, 05:52 AM
  4. [Solved] Dafuq origin.
    By rename in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 2
    Last Post: 02-06-2012, 07:54 AM
  5. dafuq is with this shit?
    By Paul in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 12-14-2011, 08:45 AM