Thread: CF Controller

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Symmetrical's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    m͏̺͓̲̥̪is̷t̞̖͍͚̤k̥B̸̼&#81
    Posts
    13,043
    Reputation
    2419
    Thanks
    5,519

    CF Controller

    Can we play CrossFire with a controller?

    My Skype: -
    (Always ask for confirmation before and after adding me on Skype)


     



    History
    Editor 16th April 2013 ~ 27th June 2013
    Middleman 14th July 2013 ~ 4th August 2015
    Donator 30th August 2013 ~ Current
    Minion 8th October 2013 ~ 1st January 2014
    Moderator 1st January 2014 ~ 4th August 2015





  2. #2
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    17,063
    Reputation
    3191
    Thanks
    6,028
    If I am correct, I think you can play with a Xbox controller or ps3, google it


    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  3. #3
    Symmetrical's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    m͏̺͓̲̥̪is̷t̞̖͍͚̤k̥B̸̼&#81
    Posts
    13,043
    Reputation
    2419
    Thanks
    5,519
    Quote Originally Posted by Burgessjr View Post
    If I am correct, I think you can play with a Xbox controller or ps3, google it
    I Did google it ... and i found this software called Pinnacle
    and it worked with other games but it cant work for crossfire

    My Skype: -
    (Always ask for confirmation before and after adding me on Skype)


     



    History
    Editor 16th April 2013 ~ 27th June 2013
    Middleman 14th July 2013 ~ 4th August 2015
    Donator 30th August 2013 ~ Current
    Minion 8th October 2013 ~ 1st January 2014
    Moderator 1st January 2014 ~ 4th August 2015





  4. #4
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    17,063
    Reputation
    3191
    Thanks
    6,028
    Quote Originally Posted by [THE]_ALL*S33!nG^^EYE View Post
    I Did google it ... and i found this software called Pinnacle
    and it worked with other games but it cant work for crossfire
    Search it on YouTube

    "how to play crossfire with a controller


    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  5. #5
    Symmetrical's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    m͏̺͓̲̥̪is̷t̞̖͍͚̤k̥B̸̼&#81
    Posts
    13,043
    Reputation
    2419
    Thanks
    5,519
    Quote Originally Posted by Burgessjr View Post


    Search it on YouTube

    "how to play crossfire with a controller
    I even tried that and it only shows XCM crossfire or someting..
    and nothing about CrossFire

    My Skype: -
    (Always ask for confirmation before and after adding me on Skype)


     



    History
    Editor 16th April 2013 ~ 27th June 2013
    Middleman 14th July 2013 ~ 4th August 2015
    Donator 30th August 2013 ~ Current
    Minion 8th October 2013 ~ 1st January 2014
    Moderator 1st January 2014 ~ 4th August 2015





  6. #6
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    17,063
    Reputation
    3191
    Thanks
    6,028
    Quote Originally Posted by [THE]_ALL*S33!nG^^EYE View Post
    I even tried that and it only shows XCM crossfire or someting..
    and nothing about CrossFire
    Well what is XCM crossfire?


    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  7. #7
    Symmetrical's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    m͏̺͓̲̥̪is̷t̞̖͍͚̤k̥B̸̼&#81
    Posts
    13,043
    Reputation
    2419
    Thanks
    5,519
    Quote Originally Posted by Burgessjr View Post


    Well what is XCM crossfire?
    The XCM Cross Fire adapter lets you connect your PS3™ controller to your Xbox 360™ console. With built in rapid fire / turbo,and tilt functions, this adapter is the ultimate in Xbox 360™ accessories. This adapter is also compatible with the Xbox 360™ and Original Xbox™ wired controllers for added Rapid Fire / Turbo functionality.

    My Skype: -
    (Always ask for confirmation before and after adding me on Skype)


     



    History
    Editor 16th April 2013 ~ 27th June 2013
    Middleman 14th July 2013 ~ 4th August 2015
    Donator 30th August 2013 ~ Current
    Minion 8th October 2013 ~ 1st January 2014
    Moderator 1st January 2014 ~ 4th August 2015





  8. #8
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    17,063
    Reputation
    3191
    Thanks
    6,028
    Quote Originally Posted by [THE]_ALL*S33!nG^^EYE View Post
    The XCM Cross Fire adapter lets you connect your PS3™ controller to your Xbox 360™ console. With built in rapid fire / turbo,and tilt functions, this adapter is the ultimate in Xbox 360™ accessories. This adapter is also compatible with the Xbox 360™ and Original Xbox™ wired controllers for added Rapid Fire / Turbo functionality.


    You can't be serious, then use that program


    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  9. #9
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah
    contact the support and ask them

  10. #10
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    17,063
    Reputation
    3191
    Thanks
    6,028
    Quote Originally Posted by MusiK View Post
    contact the support and ask them
    I don't think they help you with stuff like this


    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  11. #11
    Terio's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Hmm Let me Think
    Posts
    5,763
    Reputation
    125
    Thanks
    476
    My Mood
    Blah
    but i dont think controller works with cf tho

  12. #12
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    17,063
    Reputation
    3191
    Thanks
    6,028
    Quote Originally Posted by MusiK View Post
    but i dont think controller works with cf tho
    I just noticed what the op posted the XCM cross fire is not for pc at all

    there is no way you can do this I think, You searched google and Youtube and I am pretty sure nobody on mpgh has ever done this so....


    Contact me via
    | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  13. #13
    Fox's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Beyond the Earth
    Posts
    7,806
    Reputation
    206
    Thanks
    2,174
    My Mood
    Worried
    No you can't lol...

  14. #14
    Hero's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    MPGH.NET
    Posts
    37,506
    Reputation
    3816
    Thanks
    8,777
    Answered .

    And playing with a controller would suck to be honest.

    [ • ] [ • ] [ • ] [ • ][ • ]

    Editor from 06•14•2011 • 2014
    Donator since 09•16•2011
    Minion since 10•10•2011
    Minion+ since 01•06•2012
    Moderator since 08•08•2012
    Global Moderator since 10•06•2012
    Duck since 12•05•2017




  15. The Following User Says Thank You to Hero For This Useful Post:

    Symmetrical (07-31-2012)

Similar Threads

  1. 10 Min Rellease Ztx Rc Control
    By ~claw~ in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 16
    Last Post: 09-14-2007, 11:44 PM
  2. Active X control bull****...
    By ~claw~ in forum Hardware & Software Support
    Replies: 2
    Last Post: 09-08-2007, 10:09 PM
  3. can u control these pbbypass?
    By kanym in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 05-16-2007, 10:35 AM
  4. [TUTORIAL]How to control an airplane :p and ofcourse insert it
    By System79 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 07-09-2006, 03:44 PM
  5. CBS Controls StarTrek
    By Dave84311 in forum SCI-FI
    Replies: 5
    Last Post: 01-22-2006, 11:18 PM