Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    Individuality's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    Air
    Posts
    300
    Reputation
    70
    Thanks
    45

    Someone from Egypt?

    Could someone from Egypt explain what these overly used words mean:

    bidobido
    midomido
    mody
    a7a
    a8a
    medo
    etc

    I can't find a room in CF where there's no one without any one of these names. What are they supposed to mean?

    Thanks

  2. #2
    DayOfHeLL's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    bidobido
    midomido
    mody
    This is name for person

    a7a = shit

    A8a he was mean a7a

  3. The Following User Says Thank You to DayOfHeLL For This Useful Post:

    Individuality (12-04-2013)

  4. #3
    -Ben's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    male
    Posts
    1,174
    Reputation
    72
    Thanks
    68
    Quote Originally Posted by DayOfHeLL View Post
    bidobido
    midomido
    mody
    This is name for person

    a7a = shit

    A8a he was mean a7a
    Ha Gayyyyyy!

    Why cant they just say shit?
    Skype: someninjamut1
    MSN: whytrympgh@live.com


    Successful trades. 50+

    1 - Jack.hook
    1 - TheLudWick
    2 - Leagueoflegendsrocks
    2 - Fight of my life
    2 - Unit113
    1 - Misoman
    3 - Crazybloo
    1 - Chad911
    1 - Atlantafalcons
    3 - isSUR
    1 - ok1234
    4 - Wassabi
    1 - Ezreal Brah
    1 - vendetta140
    3 - maxedout
    1 - Dracojacky
    2 - Poxer
    3 - Lavigne
    1 - BurningAshes
    1 - Greenone9
    3 - [k]iltz
    2 - Ck0910
    3 - Datass0
    1 - InSane-Skillz
    1 - Dreamer.Jr
    1 - hl611999
    1 - hoping
    1 - notrace2me

  5. The Following User Says Thank You to -Ben For This Useful Post:

    Individuality (12-04-2013)

  6. #4
    I2espect's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    male
    Location
    On Other Planet
    Posts
    605
    Reputation
    28
    Thanks
    835
    My Mood
    Devilish
    bidobido
    nickname
    mido = medo
    nickname for alot of names
    mody
    nickname
    -a7a
    |-a8a
    = Shit

    ko--mk , met--k
    Insult

    Last edited by I2espect; 12-03-2013 at 04:02 PM.

  7. The Following User Says Thank You to I2espect For This Useful Post:

    Individuality (12-04-2013)

  8. #5
    BurningAshes's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    In ma house
    Posts
    3,087
    Reputation
    121
    Thanks
    310
    My Mood
    Breezy
    Why does that even matter. You should play in Alpha if you don't wanna play with them.


  9. #6
    Individuality's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Location
    Air
    Posts
    300
    Reputation
    70
    Thanks
    45
    Quote Originally Posted by BurningAshes View Post
    Why does that even matter. You should play in Alpha if you don't wanna play with them.
    They're like, EVERYWHERE and the only annoying thing about them is that almost all of them use hacks.

  10. #7
    DayOfHeLL's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    xD me from EGYPT but idont play hack

  11. #8
    BurningAshes's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    In ma house
    Posts
    3,087
    Reputation
    121
    Thanks
    310
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by Individuality View Post


    They're like, EVERYWHERE and the only annoying thing about them is that almost all of them use hacks.
    I second this. It's so true. They should name it CF EG imo, or make a egyptian server.


  12. #9
    Trutz's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Posts
    31
    Reputation
    29
    Thanks
    12
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by BurningAshes View Post


    I second this. It's so true. They should name it CF EG imo, or make a egyptian server.
    I heard that 2 guys are working on a CF Private Server for Egyptians.
    They are Anas, Ibrahim. Ibrahim is known as -Correct

  13. #10
    BurningAshes's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Gender
    male
    Location
    In ma house
    Posts
    3,087
    Reputation
    121
    Thanks
    310
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by Trutz View Post
    I heard that 2 guys are working on a CF Private Server for Egyptians.
    They are Anas, Ibrahim. Ibrahim is known as -Correct
    Couldn't care less.


  14. #11
    [\/]illager's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Location
    Behind You!!
    Posts
    235
    Reputation
    10
    Thanks
    32
    After 5 years or even more of crossfire i just found out something that i see everyday but to lazy to search.

  15. #12
    POP.'s Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Gender
    male
    Location
    ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ
    Posts
    176
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    My Mood
    Angelic
    Some Egyptians are SOOOOOOOOOOOOO ANNOOOOYING!!!!

  16. #13
    Lightning's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    4,771
    Reputation
    1653
    Thanks
    11,715
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by DayOfHeLL View Post
    bidobido
    midomido
    mody
    This is name for person

    a7a = shit

    A8a he was mean a7a
    Stop bullshitting, a7a means objection.

    MPGH member since 11 February 2012
    Ex - Contributor
    Ex - CF minion

  17. #14
    I2espect's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    male
    Location
    On Other Planet
    Posts
    605
    Reputation
    28
    Thanks
    835
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Lightning View Post


    Stop bullshitting, a7a means objection.
    Really / lol

  18. #15
    Purple.'s Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    R.Moldova
    Posts
    1,308
    Reputation
    20
    Thanks
    882
    My Mood
    Crappy
    Quote Originally Posted by BurningAshes View Post


    I second this. It's so true. They should name it CF EG imo, or make a egyptian server.
    yea that could be great )

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [SOLVED]Ban someone from your server
    By joshuadebeir in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Help
    Replies: 6
    Last Post: 08-05-2010, 07:11 PM
  2. Replies: 45
    Last Post: 08-03-2010, 09:53 PM
  3. i want to disconec someone from msn!!!!!!
    By GreatSeb in forum Flaming & Rage
    Replies: 13
    Last Post: 04-09-2009, 08:03 AM
  4. Mpgh or someone from nexon is screwed
    By ddlinx in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 35
    Last Post: 12-23-2008, 05:47 AM
  5. CAn someone from the U.S. make an account for me plz?
    By dikketr0l in forum MapleStory Hacks, Cheats & Trainers
    Replies: 2
    Last Post: 02-07-2008, 06:36 PM