Thread: Mpgh Is Up

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45

    Mpgh Is Up

    Well finally we are back and will be better than ever in the following couple of weeks you members will see a drastic change in things we will have so many new releases on many different things coming out. We will not go down that easiy from now on MPGH will be better than ever. Now we apologize for down time but we will make it up to you our members lucky you guys are thats all i got to say any Admin,GM,Mod cares to add please feel free to do so.


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  2. #2
    gunot's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    1,861
    Reputation
    29
    Thanks
    322
    is it really up?

  3. #3
    A7X Oblivian's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in ur moms basement
    Posts
    1,225
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    nope, mpgh is down again...ugh...this is the spectral mpgh...thats a good post ghost, it's sure to lighten the moods of some members that are pissed

  4. #4
    RebornAce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    Deep Six
    Posts
    425
    Reputation
    110
    Thanks
    64
    "future admin" haha nice joke m8

    one day you'll realise that it isnt about teh postcount
    Quote Originally Posted by Pro User
    errr......where is the registery?


  5. #5
    gunot's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    1,861
    Reputation
    29
    Thanks
    322
    Future admin?? you must mean Future Hoe

  6. #6
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    ROFL its hate day on A7X .... anyways STFU i said add on if u had something IMPORTANT TO SAY ... not random crap... no offense and ty A7X tho im not in best terms with ya still complimented me thats another first...


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  7. #7
    RebornAce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    Deep Six
    Posts
    425
    Reputation
    110
    Thanks
    64
    "hate day on A7X"

    nice idea, hey endrit when u wanna hold it? Next friday?
    Quote Originally Posted by Pro User
    errr......where is the registery?


  8. #8
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    err that was me... anyways how about monday XD


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  9. #9
    gunot's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    1,861
    Reputation
    29
    Thanks
    322
    wtf ?asdasd

Similar Threads

  1. Welcome To MPGH!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 46
    Last Post: 05-23-2006, 06:25 PM
  2. MPGH CS 1.6 Server Up
    By gunot in forum CounterStrike (CS) 1.6 Hacks / Counter Strike: Source (CSS) Hacks
    Replies: 36
    Last Post: 02-02-2006, 07:05 PM
  3. Free Infantry Gets Owned By MPGH
    By Super-Man in forum General Game Hacking
    Replies: 34
    Last Post: 01-03-2006, 06:29 PM
  4. Joining [MPGH] Clan, Buying Admin etc.
    By Dmx in forum CounterStrike (CS) 1.6 Hacks / Counter Strike: Source (CSS) Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 01-03-2006, 12:52 PM
  5. MPGH CS 1.6 Server
    By Dmx in forum CounterStrike (CS) 1.6 Hacks / Counter Strike: Source (CSS) Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 01-01-2006, 05:15 PM