Thread: Tragic News.

Page 21 of 21 FirstFirst ... 11192021
Results 301 to 315 of 315
  1. #301
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    .
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    THIS IS JUST AN APRIL FOOLS JOKE STOP SPAMMING GO TO SPAMMER'S CORNER AND MAKE UR OWN THREAD PLZZ IT JUST A JOKE AND STOP ASKING 4 HACKS

  2. #302
    thepayaso's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    this shit true or what

  3. #303
    EndRiT's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    USSR
    Posts
    12,751
    Reputation
    170
    Thanks
    4,294,967,295
    How about read the post above yours?

  4. #304
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,074
    My Mood
    Cool
    Let me make next years....

  5. #305
    Tom's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Gender
    male
    Location
    in my gf's pants
    Posts
    1,865
    Reputation
    37
    Thanks
    593
    My Mood
    Cool
    lol I know it

  6. #306
    Reloz_Haxor's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Posts
    51
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    Man you guys had me scared for a sec there =P

  7. #307
    Tom's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Gender
    male
    Location
    in my gf's pants
    Posts
    1,865
    Reputation
    37
    Thanks
    593
    My Mood
    Cool
    lol I knew it. cause It was not working.

  8. #308
    w4e2e0d's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    paradise
    Posts
    73
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    My Mood
    Aggressive
    lol i knew he wasnt dead. i talked to him hahahaha.. was a good 1 to

    Help me raise my Habamon!


    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Dont you hate that motherfucker... If I saw him I'd rip his spleen out, my mother fucking cupcakes have gotten stale.
    UMM ur on a hacking site????

    Quote Originally Posted by hate420breed View Post
    I'm just wondering if anyone knows where to get hacks for Combat Arms

    {xD} get banned
    {xD} learn to use coder
    {xD} get called hacker when playin legit
    {xD} get demoted
    {xD} opk a GM
    {} GET VIP
    {xD} make a stupid signature
    Respect list


    All M P G H admins

  9. #309
    chezz's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    México
    Posts
    240
    Reputation
    14
    Thanks
    55
    My Mood
    Aggressive
    wiii!!!
    nothing but and awful joke!!
    this is the first time im glad to be fooled ^^
    RAISE MY POKEMON



  10. #310
    crazy-tatar's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    In MPGH:D
    Posts
    653
    Reputation
    10
    Thanks
    72
    My Mood
    In Love
    i said alreasy he didnt dead

  11. #311
    Kyle1337's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    44
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    lol, you guys r funny hehehe

  12. #312
    smash987's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    pembroke pines florida (the wanna be gheto...)
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    46
    My Mood
    Twisted
    so...... old
    KIRBY!!!!!!!!!!!! ,<(^^)> <(^^<) (>^^)> GO KIRBY!!!! YAY

    CLICK THE THANKS BUTTON IF YOU LOVE KIRBY!!!!!

    [img]https://************.com/sig/005/smash987.jpg[/img]





    props 2 Sw337k1ll for the sigs YAY!!

  13. #313
    circaboy1's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    On the U.S.S.S Aircraft carrier
    Posts
    55
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    haha its a Joke HAvent u guys heard of APRIL FOOLS hahahhaah heehhahahaha



    If you dnt Click this you Will DUmp the 1 YOU LOVE OHH NOOO!
    Last edited by circaboy1; 04-07-2009 at 02:24 PM. Reason: i forgotto add my signature :\ i forgot agian

  14. #314
    hotdog393's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    cs_office
    Posts
    654
    Reputation
    24
    Thanks
    23
    My Mood
    Fine
    oh no daves dead oh wait whats a joke ?
    dead account sorry lads

  15. #315
    taker65432's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    wadsw
    Posts
    105
    Reputation
    10
    Thanks
    39
    wait ur an admin? and u made that sick joke? can dave bann u lol

Page 21 of 21 FirstFirst ... 11192021

Similar Threads

  1. News report about the piratebay raid.. etc
    By gunot in forum General
    Replies: 12
    Last Post: 06-30-2006, 09:32 PM
  2. sad news
    By AdamWest in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 14
    Last Post: 05-30-2006, 09:46 AM
  3. E3 News
    By arunforce in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 05-09-2006, 10:14 PM

Tags for this Thread