Search:

Type: Posts; User: supercarz1991

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Replies
    27
    Views
    2,918

    I had totally forgotten I released attributes...

    I had totally forgotten I released attributes years back
  2. [Info] all my stuff is uploaded in the Mods section lol...

    all my stuff is uploaded in the Mods section lol I don't have shit for hacks anymore. I have REALLY old stuff, like GK's VIP base, but that's all heavily outdated
  3. [Info] People still use this stuff?

    People still use this stuff?
  4. Replies
    6
    Views
    447

    like my comment says above... LTC files are the...

    like my comment says above... LTC files are the same as LTA files. You open them using tools like ModelEdit or DEdit. You have to try both if you don't know if its a model or Map.

    CFT files are...
  5. [Release] check the rez modding section

    check the rez modding section
  6. Replies
    6
    Views
    447

    There's no point in doing LTC to LTA as they're...

    There's no point in doing LTC to LTA as they're virtually the same file when it comes to the game engine. Either or can be opened in ModelEdit (if they're a model) or DEdit (if they're a world model)
  7. Replies
    20
    Views
    1,549

    [Release] OBJ files can't hold mesh info for applying...

    OBJ files can't hold mesh info for applying textures. Best bet is a custom DAT To World LTA Lithtech. There's one in the CA section, but it doesn't seem to work very well
  8. Replies
    27
    Views
    2,918

    I don't think the decrypted butes were releasedd...

    I don't think the decrypted butes were releasedd ever
  9. Replies
    27
    Views
    2,918

    I know nothing about that... although CA isn't...

    I know nothing about that... although CA isn't owned by Nexon anymore, and this new company's dev's are about as smart as a first year college student who has zero experience in the field of game...
  10. Replies
    2
    Views
    546

    [Source Code] could you make your text bigger? god damn lol

    could you make your text bigger? god damn lol
  11. [Help Request] this doesn't belong here, for one Two, without...

    this doesn't belong here, for one

    Two, without access to the USB dongle, which I doubt anyone's gonna plug into their own pc, we aren't getting the files off. If you really think its safe, disable...
  12. Replies
    27
    Views
    2,918

    This is radeon's project ...

    This is radeon's project



    https://www.youtube.com/watch?v=Mmi6ajWD2PE

    https://i.imgur.com/3ppDquO.jpg
    https://i.imgur.com/9zZHY9l.jpg
  13. Replies
    27
    Views
    2,918

    The short answer is yes, the long answer is...

    The short answer is yes, the long answer is there's a lot of work to still do lol
    radeon_ is who you wanna talk to. We have an entire website dedicated that I've told you about
  14. Replies
    27
    Views
    2,918

    Knowing how this game is, it could have been an...

    Knowing how this game is, it could have been an update to the maps that broke all this stuff. Before insulting someone, maybe download an older version of the game and try ripping it? This was made...
  15. [Release] These are simply the XML Text files. You...

    These are simply the XML Text files. You literally can't do anything with them on CA
  16. Replies
    20
    Views
    1,549

    [Release] Sounds similar to some old CA stuff. I wish these...

    Sounds similar to some old CA stuff. I wish these sections had a "combined" section for things that could be made universal like wall hacks and some other features/mods that were on CA/CF. Modding...
  17. Replies
    20
    Views
    1,549

    [Release] idk who it is, I tried searching posts, but it...

    idk who it is, I tried searching posts, but it didn't bring anything back
    y41161882
    CA is Jupiter, and actually where a lot of the modding tactics and methods stemmed from. One of my old mod packs...
  18. Replies
    20
    Views
    1,549

    [Release] I realize this is the Crossfire section, not CA...

    I realize this is the Crossfire section, not CA modding section, where I'm mainly from and 95% of my hundreds of releases have been... but I feel if they're this impressive that they'd be...
  19. Replies
    20
    Views
    1,549

    [Release] Flengo can you approve this? I wanna take a look....

    Flengo can you approve this? I wanna take a look. This might be a game changer. Hell, I'll virus scan it myself since this guy forgot it

    y41161882
    they might not aprove the attachment without...
  20. Replies
    8
    Views
    2,619

    [Release] Some clients have this in them already in a...

    Some clients have this in them already in a way... but this is really useful for Sign Crasher exploiting... also though, some clients don't have autosign, but they do have infinite sign length....
  21. Reloaded isn't the same as Classic. Classic has...

    Reloaded isn't the same as Classic. Classic has hackers and modders... Reloaded has an anti-cheat that's like a heart beat and if it skips a beat, you get auto reported and possibly banned
  22. Replies
    27
    Views
    2,918

    That's like 6 months of pay for me if I'm lucky...

    That's like 6 months of pay for me if I'm lucky and work 50 hour weeks. That's insane man.
  23. All mods are still possible ...

    All mods are still possible



    https://www.youtube.com/watch?v=VgDqVkG8LSA&t=2s


    We just haven't released how yet
  24. Replies
    27
    Views
    2,918

    I don't do 70 hour weeks lol Most I'll do is 45...

    I don't do 70 hour weeks lol Most I'll do is 45 due to mental illnesses like depression and autism. I can't handle it no matter what I try. I'd love a 70 hour paycheck though
  25. [Release] Archive the World Of Lithtech Jupiter!

    So, this is a release... sort of. Its a release of the ability to backup everything Lithtech Jupiter based before it all disappears. I've been very busy uploading everything I can, and have to thank ...
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4