Search:

Type: Posts; User: Porotaso

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. [SOLD] Nigga cmon, we all waiting for dat vouch yo. ...

    Nigga cmon, we all waiting for dat vouch yo.

    jk, looking forward to it.
  2. [SOLD] So... did pred receive his 6 ps4s?

    So... did pred receive his 6 ps4s?
  3. [SOLD] So predator is gettin 6 ps4 for free?

    So predator is gettin 6 ps4 for free?
  4. [WTB] That was probably the most retarded shit I read...

    That was probably the most retarded shit I read today. Good job buddy, must be hard to break such a milestone.
  5. [WTB] Buy4u's are usually 50-60% mate

    Buy4u's are usually 50-60% mate
  6. Replies
    10
    Views
    983

    [WTB] So hard to SE not being from US or UK =((

    So hard to SE not being from US or UK =((
  7. Replies
    27
    Views
    2,977

    [Offering] added to skype, accept please

    added to *****, accept please
  8. [WTB] Need someon good at graphics to fix an image for me

    Hey there, I need someone to fix an image for me, you must be good at graphics to pull this off. feel free to PM me!
  9. Replies
    6
    Views
    589

    That would definitely suck. I ain't going first...

    That would definitely suck. I ain't going first unless its someone well known. thanks for the good vibes brother =)
  10. Replies
    6
    Views
    589

    Hmm what would the correct section be then? I...

    Hmm what would the correct section be then? I thought marketplace would be the right one lol

    feel free to move this mods
  11. Replies
    4
    Views
    892

    Its funny how you offer a refunding service...

    Its funny how you offer a refunding service without even knowing how AGC works lmao.
  12. Replies
    6
    Views
    589

    Selling Gopro Hero 4 Silver

    Hey there, I have a replacement gopro hero 4 silver ready to ship out. Since i dont need this shit I am selling it. Accepting AGC mostly, if you want to pay some other way then feel free to ask me...
  13. Replies
    2
    Views
    2,733

    photoshop blackwidow chroma cut cable?

    is anyone out there able to photoshop a razer blackwidow chroma with a serial I provide myself and make it like the cable is cut ?

    something like this but with a keyboard:
    ...
  14. [WTS] any vouch copy?

    any vouch copy?
  15. [WTB] amazon refund it maybe?

    amazon refund it maybe?
  16. Someone who owns a pair of Master Tracks XC by sol republic?

    Yo, someone out there owns a pair of those headphones and feel like helping me out? if you do then please shoot me a PM...

    Thanks!
  17. Replies
    88
    Views
    5,654

    I might grab one if you're willing to accept me...

    I might grab one if you're willing to accept me paying after SE is complete... you gotta build your reputation mate..

    Anyway... let me know
  18. Replies
    21
    Views
    1,839

    [WTS] You sound inexperienced as fuck buddy... Yeah,...

    You sound inexperienced as fuck buddy... Yeah, that's what a voch copy means
  19. Replies
    11
    Views
    962

    [WTB] pm sent >

    pm sent

    <short>>
  20. Replies
    39
    Views
    6,400

    [WTS] I thought apple was hard as fuck to SE and it...

    I thought apple was hard as fuck to SE and it would take private and complex methods. Never thought never arrived or package damaged would work on Apple :O. I'd like JTAW answer tho.
  21. Replies
    39
    Views
    6,400

    [WTS] Not sure i i got that correctly. You saying apple...

    Not sure i i got that correctly. You saying apple can be se'd saying u never got the package or some shit like that? :O
  22. Thread: Amazon prime

    by Porotaso
    Replies
    0
    Views
    290

    [WTB] Amazon prime

    Hey, any of you selling prime? Cursed was selling but he no longer does... anyone?
  23. Replies
    7
    Views
    1,618

    [WTB] I'd recommend you to ignore everyone that is not...

    I'd recommend you to ignore everyone that is not either Wyo/Paradise/Horizon... that's a shitload of money, better use someone who knows his shit
  24. [WTB] bumping this once again come on!!

    bumping this once again come on!!
  25. [WTB] BUMP, I still need someone to save my ass, come...

    BUMP, I still need someone to save my ass, come on !
Results 1 to 25 of 115
Page 1 of 5 1 2 3 4