Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast
Results 106 to 120 of 122
  1. #106
    bossfizzy's Avatar
    Join Date
    Dec 2018
    Gender
    male
    Posts
    165
    Reputation
    7
    Thanks
    19
    My Mood
    Amazed
    @RespectNF BAN THIS GUY. SAME GUY WHO YOU BANNED EARLIER, NASA, K4NG AND K4NGPINS. THE guy above me. trying to impersonate me and mention me, you should ban his IP altogether to teach him a good lesson.
    Last edited by bossfizzy; 07-20-2020 at 03:49 AM.

  2. #107
    kingsome's Avatar
    Join Date
    Jul 2020
    Gender
    male
    Posts
    8
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by bossfizzy View Post
    @HALO117 BAN THIS GUY. SAME GUY WHO YOU BANNED EARLIER, NASA, K4NG AND K4NGPINS. THE guy above me. trying to impersonate me and mention me, you should ban his IP altogether to teach him a good lesson.
    ban this pudu i dont who he is mans taking things far pussy ya can livk ma balls pudu i did One lil thing and mans been licking my balls for days pudu look at ya age fucking idiot ya lil shit do1

  3. #108
    bossfizy28's Avatar
    Join Date
    Jul 2020
    Gender
    male
    Posts
    5
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by kingsome View Post
    ban this pudu i dont who he is mans taking things far pussy ya can livk ma balls pudu i did One lil thing and mans been licking my balls for days pudu look at ya age fucking idiot ya lil shit do1
    @bossfizzy pudu can kmya his business gonna be worldwide

  4. #109
    bossfizzy's Avatar
    Join Date
    Dec 2018
    Gender
    male
    Posts
    165
    Reputation
    7
    Thanks
    19
    My Mood
    Amazed
    Same guy lmfao.. just changed his username... @RespectNF- Hahahaha. mans got too much free time on his hands
    Last edited by bossfizzy; 07-20-2020 at 03:50 AM.

  5. #110
    bossfizy28's Avatar
    Join Date
    Jul 2020
    Gender
    male
    Posts
    5
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by bossfizzy View Post
    Same guy lmfao.. just changed his username... @RespectNF- Hahahaha. mans got too much free time on his hands
    eat a fat fish ya little ass wipe @RespectNF read ma thread on this sucker he need to be banned aswell ive got enough info about him to be banned pm me moderators

  6. #111
    bossfizzy's Avatar
    Join Date
    Dec 2018
    Gender
    male
    Posts
    165
    Reputation
    7
    Thanks
    19
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by bossfizy28 View Post
    eat a fat fish ya little ass wipe @RespectNF read ma thread on this sucker he need to be banned aswell ive got enough info about him to be banned pm me moderators
    Provide the proof on thread. your all talk lmfao.. your crying because your accounts got banned lmfao, your fake giveaways, aww bless you.. funniest shit i've seen on MPGH. a lil kid trying to ban me, unbelievable go do sumat productive with ya life, do your homework.

  7. #112
    kingsome's Avatar
    Join Date
    Jul 2020
    Gender
    male
    Posts
    8
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by bossfizzy View Post
    Provide the proof on thread. your all talk lmfao.. your crying because your accounts got banned lmfao, your fake giveaways, aww bless you.. funniest shit i've seen on MPGH. a lil kid trying to ban me, unbelievable go do sumat productive with ya life, do your homework.
    ������looks whos talking haha mans been left ded on his bed depressed for 10 years hahah @bossfizzy hahahahahahhahahahaha do press up to save ya life awww blesss

  8. #113
    garyhorner64's Avatar
    Join Date
    Jul 2020
    Gender
    male
    Posts
    21
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    Good to go with something natural!

  9. #114
    RealLinx's Avatar
    Join Date
    Aug 2020
    Gender
    male
    Posts
    16
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    BCAA, pre workout, whey protein

  10. #115
    Awooten's Avatar
    Join Date
    Jul 2020
    Gender
    male
    Posts
    17
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Aggressive
    I currently take 5 grams of creatine, and a pre workout drink in the evening.

  11. #116
    Helir's Avatar
    Join Date
    Dec 2020
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Thank you for advices

  12. #117
    akosipol's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Gender
    male
    Posts
    268
    Reputation
    10
    Thanks
    36
    My Mood
    Devilish
    if you still care,

    i use

    creatine//creapure
    whey protein

    preworkout is nice, bcaas are nice, but not really needed

    imo i didnt really need preworkout, but we'll see when i start my cut

    in terms of vitamin supplements, i just get my daily multi from kirkland/costco and extra 500mg of vitamin c
    if you want, you can take keratin, collagen, fish oil if you dont eat enough fish, etc
    Last edited by akosipol; 3 Weeks Ago at 12:42 AM. Reason: cuz
    ur stupid af lmao

  13. #118
    thespirit217's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amazed
    I always took preworkout, no big dose just a small spoon, whey protein.

    Now that I've run out of time for fitness, I tend to run sometimes, but I quit from buying any supplements, I'm just taking Vitamin C, D3 and zinc, haven't been sick for one year, not even a watery nose

  14. #119
    Ciceniss's Avatar
    Join Date
    Dec 2020
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My sister takes omega-3s and fish oil, but I don't think that's enough. My doctor says that the organism should get all the vitamins. The food supplement that I have been using for a year now consists of natural ingredients that do not harm my health. One of my friends recommended this online store https://www.nhc.com/brand/unda it has everything, not just dietary supplements. I like what I can choose: vitamins to strengthen the immune system, the nervous system, or the body and muscles. Due to the existence of the virus in our time, it is very important to take care of your health.
    Last edited by Ciceniss; 3 Weeks Ago at 09:26 AM.

  15. #120
    killerchef's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Gender
    male
    Posts
    8
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    ON refunds

    Quote Originally Posted by lucaa120 View Post
    I would definitely have to agree with you there, MyProtein is my usual supplier but I refunded quite a lot from ON so what the heck. The good thing about the ON Whey though is that they have lots of Bcaa's and amino acids, though I noticed too a pretty low protein amount per serving.
    You can refund from the ON website? Lol I didn't think about that.

Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast

Similar Threads

  1. What channel do you watch for anime?
    By i eat trees in forum Anime
    Replies: 10
    Last Post: 12-17-2019, 01:36 PM
  2. Replies: 15
    Last Post: 07-29-2016, 05:45 AM
  3. Replies: 23
    Last Post: 05-18-2015, 04:16 AM
  4. How Much Dinar Do You Have And What Level Are You?
    By Synns in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 44
    Last Post: 05-31-2007, 03:14 AM
  5. What music are you into?
    By scooby107 in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 05-28-2007, 01:32 AM