Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 42

Hybrid View

  1. #1
    boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    female
    Location
    MEGAN ft $NOT
    Posts
    2,871
    Reputation
    947
    Thanks
    701
    My Mood
    Scared

    mpgh needs some new minions or mods lol

    keep seeing posts being bumped from 2013-2016 and dead stores being bumped by spam shit accounts and stores opened in wrong sections avoiding marketplace approvals yall need some mods lmao

  2. #2
    Zuhrain's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    male
    Location
    Malaysia
    Posts
    6,501
    Reputation
    1304
    Thanks
    1,286
    My Mood
    Cheerful
    I'm sure they are doing their jobs, they need rest tho


  3. #3
    Ferris Bueller's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    KFC
    Posts
    7,362
    Reputation
    687
    Thanks
    997
    My Mood
    Hot
    People bumping old threads isn't the mods fault lol. Their job is to ban the people that do spam, bump old threads, advertise, etc... and from what I've seen they do that pretty well.

    There's no way for them to predict which account is gonna bump a 2016 thread and then ban said account xD.

  4. The Following User Says Thank You to Ferris Bueller For This Useful Post:

    Zuhrain (07-14-2019)

  5. #4
    Zuhrain's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    male
    Location
    Malaysia
    Posts
    6,501
    Reputation
    1304
    Thanks
    1,286
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Ferris Bueller View Post
    People bumping old threads isn't the mods fault lol. Their job is to ban the people that do spam, bump old threads, advertise, etc... and from what I've seen they do that pretty well.

    There's no way for them to predict which account is gonna bump a 2016 thread and then ban said account xD.
    vote for trusted member xd


  6. The Following User Says Thank You to Zuhrain For This Useful Post:

    Ferris Bueller (07-14-2019)

  7. #5
    Nani's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    /index.php/
    Posts
    9,928
    Reputation
    1505
    Thanks
    1,157
    My Mood
    Psychedelic
    Too bad that people aren't choosing new moderators for general so it can be cleaned up more quickly...

    Just because there are global moderators, doesn't really mean they should be tasked to look out for all over the forum, Boombox is the only minion / staff in general, while I am very well aware that global moderators and other upper staff take care of the stupid people who don't have decency to be more humane with the selection of threads to reply to, so in my mind, the best choice is to pick a new / fresh recruit that can more or less help out the general section / other parts of the sections as well, I have not seen anyone being given staff based on general for a long time.
    Reputation power: 49
    If I helped you in any way or shape of form, it's always appreciated to thank or give a rep!

    | [ Rules ] | [ Market Place ] | [ Scammers Grave ] | [ Report a scammer ] |

    Sitting at the scammers grave is fun, because it gives me an absolute joy to see people who scam be banned and become more irrelevant.

    Achievements:
    News Force - NA - NA

  8. #6
    boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    female
    Location
    MEGAN ft $NOT
    Posts
    2,871
    Reputation
    947
    Thanks
    701
    My Mood
    Scared
    Quote Originally Posted by Ferris Bueller View Post
    There's no way for them to predict which account is gonna bump a 2016 thread and then ban said account xD.
    that is the dumbest thing i read, i didnt say mpgh needs people to read the future and ban people before they do something, mods are supposed to delete the shitpost tho that keeps the dead posts from being bumped lmao use ur head

  9. #7
    Ferris Bueller's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Gender
    male
    Location
    KFC
    Posts
    7,362
    Reputation
    687
    Thanks
    997
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by boubie View Post

    that is the dumbest thing i read, i didnt say mpgh needs people to read the future and ban people before they do something, mods are supposed to delete the shitpost tho that keeps the dead posts from being bumped lmao use ur head
    Then report the post and don't complain like a fucking hoe

  10. #8
    Ally's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    female
    Location
       ♥
    Posts
    8,112
    Reputation
    1523
    Thanks
    7,957
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by boubie View Post
    keep seeing posts being bumped from 2013-2016 and dead stores being bumped by spam shit accounts and stores opened in wrong sections avoiding marketplace approvals yall need some mods lmao
    You can always report / mention a staff member. If you really wanted to attention seek you didn't need to make a thread about it in general.
    Wishlist
    Premium Member 22/4/16
    Steam Minion 22/12/2017
    OFPS Minion 5/2/2019
    MMO Minion 5/2/2019
    Minion+ 5/2/2019
    18 mtf

  11. The Following 17 Users Say Thank You to Ally For This Useful Post:

    [MPGH]Ahlwong (07-15-2019),Bernard (07-15-2019),Danny (07-15-2019),[MPGH]Dave84311 (07-15-2019),[MPGH]Eternity (07-15-2019),[MPGH]Flengo (07-15-2019),[MPGH]Hugo Boss (07-16-2019),Jacky (07-17-2019),[MPGH]kahsiong (07-15-2019),MikeRohsoft (07-15-2019),Nani (07-14-2019),[MPGH]niggo (07-16-2019),[MPGH]RespectNF (07-15-2019),Royce (07-15-2019),[MPGH]T-800 (07-15-2019),vm91 (07-15-2019),Zaczero (07-17-2019)

  12. #9
    Nani's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    /index.php/
    Posts
    9,928
    Reputation
    1505
    Thanks
    1,157
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Ally View Post


    You can always report / mention a staff member. If you really wanted to attention seek you didn't need to make a thread about it in general.
    Lmao

    Well, that's the thing Ally, people are too dumbfounded to be like "oh, there is a report button, let's do that" but they insist that, and reply to the same thread which was posted on by some newcomer, well there are ideas that can be used to prevent these things, by locking the thread and let it die, but for some reason that kind of an approach is absolete.
    Reputation power: 49
    If I helped you in any way or shape of form, it's always appreciated to thank or give a rep!

    | [ Rules ] | [ Market Place ] | [ Scammers Grave ] | [ Report a scammer ] |

    Sitting at the scammers grave is fun, because it gives me an absolute joy to see people who scam be banned and become more irrelevant.

    Achievements:
    News Force - NA - NA

  13. The Following User Says Thank You to Nani For This Useful Post:

    [MPGH]Ally (07-15-2019)

  14. #10
    boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    female
    Location
    MEGAN ft $NOT
    Posts
    2,871
    Reputation
    947
    Thanks
    701
    My Mood
    Scared
    Quote Originally Posted by Ally View Post


    You can always report / mention a staff member. If you really wanted to attention seek you didn't need to make a thread about it in general.
    lmao im not active on mpgh anymore but seeing as ALOT of staff have retired more of this stuff im seeing is building up so since im not active why would i bother reporting posts daily like that use ur head

  15. #11
    Nani's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    /index.php/
    Posts
    9,928
    Reputation
    1505
    Thanks
    1,157
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by boubie View Post


    lmao im not active on mpgh anymore but seeing as ALOT of staff have retired more of this stuff im seeing is building up so since im not active why would i bother reporting posts daily like that use ur head
    Just because you are not active, does not mean you shouldn't report the people who've posted on old threads.

    "Why would I bother reporting posts daily" - then don't fucking complain, your complaining does not achieve anything but make people feel annoyed with your inability to help the staff.
    Reputation power: 49
    If I helped you in any way or shape of form, it's always appreciated to thank or give a rep!

    | [ Rules ] | [ Market Place ] | [ Scammers Grave ] | [ Report a scammer ] |

    Sitting at the scammers grave is fun, because it gives me an absolute joy to see people who scam be banned and become more irrelevant.

    Achievements:
    News Force - NA - NA

  16. The Following User Says Thank You to Nani For This Useful Post:

    [MPGH]RespectNF (07-15-2019)

  17. #12
    Eternity's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    male
    Location
    Earth
    Posts
    13,022
    Reputation
    2768
    Thanks
    6,098
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Ally View Post


    You can always report / mention a staff member. If you really wanted to attention seek you didn't need to make a thread about it in general.
    STFU OP. YOU ATTENTION SEEKING CUCKWAD. > : (
    You are like dave but worse


    - - - Updated - - -

    I am joking btw. People on mpgh take shit too literally
    I am looking at your bitch ass @Dab
    Previous Names

    Zavior
    Xavier
    Eternity
    Azathoth
    Eternity (again)
    Add me on IM


    Please press +Rep or Thanks if you find my work or found something I said helpful

    "Endless Void."



  18. The Following User Says Thank You to Eternity For This Useful Post:

    Royce (07-15-2019)

  19. #13
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    18,017
    Reputation
    4088
    Thanks
    6,408
    Quote Originally Posted by Ally View Post


    You can always report / mention a staff member. If you really wanted to attention seek you didn't need to make a thread about it in general.
    Ally Jesus did you step up and be the leader for MPGH staff union tell that lil nigga off


    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Eternity View Post


    STFU OP. YOU ATTENTION SEEKING CUCKWAD. > : (
    You are like dave but worse


    - - - Updated - - -

    I am joking btw. People on mpgh take shit too literally
    I am looking at your bitch ass @Dab
    shut up for I attention seek ur anal bitch


    Contact me via
    | MPGH IM
     

    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH CS Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again(Steam) since 02.28.17
    CrossFire Minion Since -09.20.17
    Fornite Minion Since - 10.10.17

    Minion+ since 04.03.2019
    ROTMG Minion since 04.08.2019

     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc


    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  20. The Following 2 Users Say Thank You to Royce For This Useful Post:

    boy (07-15-2019),[MPGH]Eternity (07-18-2019)

  21. #14
    HALOS117's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Posts
    3,325
    Reputation
    664
    Thanks
    792
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Ally View Post


    You can always report / mention a staff member. If you really wanted to attention seek you didn't need to make a thread about it in general.
    I personally just go and post like " BAN BAN BAN BANNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!" and then quote Joe or niggo or lily and bam. they do the job. I personally have all eyes and ears and nose on the halo section that SHOULD come up DAVE!!!!! once the mcc games hit pc and infinite comes. Otherwise. I do suppose Liz takes out applications whenever its required. If she doesnt, i dont think the site requires the intimidate one second bans

    AzzyG Refunds!
    Click below for more info

  22. The Following User Says Thank You to HALOS117 For This Useful Post:

    FoxHunter (07-17-2019)

  23. #15
    Time's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    26,379
    Reputation
    3377
    Thanks
    4,331
    My Mood
    Mellow
    well sure if you guys insist


  24. The Following 6 Users Say Thank You to Time For This Useful Post:

    600232754070 (07-15-2019),[MPGH]Flengo (07-15-2019),[MPGH]Hector (07-15-2019),Organized Chaos (07-19-2019),Silent (07-15-2019),Zuhrain (07-16-2019)

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. [Help Request] New at MPGH need some Help ^-^
    By MaxineP. in forum Suggestions, Requests & General Help
    Replies: 5
    Last Post: 03-07-2016, 01:09 PM
  2. Who Thinks MPGH Needs A New Look?
    By TrollMan in forum General
    Replies: 33
    Last Post: 09-05-2011, 02:01 AM
  3. Alright, I need some info on smp modding
    By Scienceweenie in forum Minecraft Help
    Replies: 2
    Last Post: 06-18-2011, 02:11 PM
  4. CA Needs a new Minion!
    By Ed in forum General
    Replies: 38
    Last Post: 08-10-2010, 09:00 PM
  5. MPGH needs a new skin
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 48
    Last Post: 10-28-2007, 08:36 PM