Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 21 of 21
  1. #16
    joshZ's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Gender
    male
    Location
    Cadia, Segmentum Obscurus.
    Posts
    1,704
    Reputation
    59
    Thanks
    246
    My Mood
    Blah
    Stuck in shit tier management rolls at work. Rosters are dog shit, but it pays the bills.
    "Fight once, win forever."


  2. #17
    Bodvar's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Gender
    male
    Location
    Blank
    Posts
    2,882
    Reputation
    734
    Thanks
    1,315
    Working a lot to save up for car parts and a house man shit sucks

    hope your boy n wife are all good my guy

    minion: 2019-yes
    minion+: somehow

  3. #18
    Silent's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Gender
    male
    Location
    Melbourne, Australia
    Posts
    5,045
    Reputation
    2172
    Thanks
    8,378
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by Matthew View Post
    I've been working 100 hours a week as a line cook + bsing my way through online school
    thats gonna do you wonders when it comes to getting a job. I've seen so many people bullshit their way through college / uni and it completely fucks them when the time comes to getting a job.

    iirc you were doing cybersec too, which evolves faster than most IT related fields. I would probably make the argument that tertiary courses that offer cybersec courses are worse than just teaching yourself cybersec related things lmao
    Click Here to visit the official MPGH wiki! Keep up with the latest news and information on games and MPGH! To check out pages dedicated to games, see the links below!











    dd/mm/yyyy
    Member - 31/01/2015
    Premium - 12/09/2016
    Call of Duty minion - 05/11/2016 - 05/11/2019
    BattleOn minion - 28/02/2017 - 05/11/2019
    Battlefield minion - 30/05/2017 - 05/11/2019
    Other Semi-Popular First Person Shooter Hacks minion - 21/09/2017 - 17/09/2019
    Publicist - 07/11/2017 - 02/08/2018
    Cock Sucker - 01/12/2017 - Unknown
    Minion+ - 06/03/2018 - 05/11/2019
    Fortnite minion - 08/05/2018 - 05/11/2019
    Head Publicist - 08/10/2018 - 10/01/2020
    Developer Team - 26/10/2019 - 10/01/2020
    Former Staff - 10/01/2020



  4. #19
    Investemeter's Avatar
    Join Date
    Sep 2020
    Gender
    male
    Posts
    251
    Reputation
    39
    Thanks
    23
    My Mood
    Amazed
    Waiting covid to end with hope..

  5. #20
    Females's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Gender
    male
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    I haven't seen the sunlight in months

  6. #21
    Matthew's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Gender
    male
    Posts
    5,317
    Reputation
    1147
    Thanks
    1,150
    Quote Originally Posted by Silent View Post


    thats gonna do you wonders when it comes to getting a job. I've seen so many people bullshit their way through college / uni and it completely fucks them when the time comes to getting a job.

    iirc you were doing cybersec too, which evolves faster than most IT related fields. I would probably make the argument that tertiary courses that offer cybersec courses are worse than just teaching yourself cybersec related things lmao
    Yea I sorta realized that but I'm to far gone as I'm taking my last few classes to graduate. Tbh I'm getting the cyber degree but I can do anything really in the IT field even as little as being a comp/net tech lol

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Replies: 18
    Last Post: 07-26-2013, 01:26 PM
  2. Im fucking bored :/
    By -[C]vrLe* in forum Flaming & Rage
    Replies: 10
    Last Post: 05-05-2013, 09:06 PM
  3. Im fucking BORED
    By Romney in forum General
    Replies: 22
    Last Post: 01-22-2013, 02:01 AM
  4. Fucking Bored.
    By Zhellbound in forum General
    Replies: 56
    Last Post: 02-02-2009, 07:20 PM
  5. I'm so fucking bored.....
    By Someguytwo in forum Spammers Corner
    Replies: 11
    Last Post: 12-23-2007, 08:19 AM