Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
  1. #1
    HomeScillet's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    ❤️ Go fast, Eat ass ❤️
    Posts
    2,030
    Reputation
    600
    Thanks
    701
    My Mood
    Twisted

    If you don't do this, I know you smell

    If you're not using cottonelle wipes or other forms of wet wipes I know yo ass reeks.

    Just stopped by to see what's going on in the forums theses days, I missed everyone and hope everyone has stayed safe and healthy.
    Need assistance?


  2. The Following 2 Users Say Thank You to HomeScillet For This Useful Post:

    killingspree888 (01-16-2022),Snake (01-16-2022)

  3. #2
    killingspree888's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    534
    Reputation
    175
    Thanks
    73
    My Mood
    Angelic
    Why y'all using ass wipes when you can clean yo ass in the shower with soap and water after shitting in the toilet. Dafuq is wrong with y'all?

  4. #3
    Snake's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Dead-end
    Posts
    6,443
    Reputation
    1186
    Thanks
    1,350
    Man you needa get with the system, wash your asshole with water after you wiped or use a water spray installed next to your toilet and wash your hands good

    Wet wipes are bad for your sewage/septic tank

  5. The Following User Says Thank You to Snake For This Useful Post:

    HomeScillet (01-16-2022)

  6. #4
    Matthew's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Gender
    male
    Posts
    5,327
    Reputation
    1162
    Thanks
    1,156
    OH SHIT ITS SKILLY <3

  7. The Following User Says Thank You to Matthew For This Useful Post:

    HomeScillet (01-16-2022)

  8. #5
    xuiey's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Gender
    male
    Posts
    20
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    Cheerful
    Big dawg you just gotta go and grab youself a bidet lmao

  9. #6
    meme's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Gender
    male
    Location
    42.434720, -83.985
    Posts
    6,362
    Reputation
    1192
    Thanks
    2,276
    My Mood
    Drunk
    don't flush them unless you want your pipes fucked
    Quote Originally Posted by Hennessy View Post
    meme is shittiest general mod ever.
     
    dd/mm/yy
    Member | 28/1/16 - ∞
    Premium | 20/3/16 - ∞
    BattleOn Minion | 24/12/17 - 21/7/21
    Minion+ | 4/4/19 - 11/12/20
    Other MMMORPG Minion | 10/11/19 - 21/7/21
    Publicist | 7/2/20 - Unknown
    Minecraft Minion | 10/12/20 - 21/7/21
    General Minion | 10/12/20 - 21/7/21

    Moderator | 11/12/20 - 21/7/21
    Princess | 5/1/21 - 30/6/21
    Global Moderator | 21/7/21 - ∞
    Pharaoh | 30/1/22 - ∞

  10. The Following User Says Thank You to meme For This Useful Post:

    killingspree888 (01-17-2022)

  11. #7
    SH0N3's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Gender
    female
    Location
    shoneshop01@gmail.com
    Posts
    2,981
    Reputation
    612
    Thanks
    1,883
    My Mood
    Yeehaw
    thanks god
    Netflix (UHD & HD)
    Spotify Premium Upgrade (Your Account), HBO MAX‏, ‏‎‏‏‎Disney+, Paramount+, Crunchyroll, PornHUB, Grammarly
    AND MORE UP TO 3 YEARS WARRANTY.
    VISIT MY STORE : https://www.mpgh.net/forum/showthread.php?t=1374882

    Years of experience in marketplace, don't waste your money on people with low reputation who might be potential scammers.

    Thousands of fullfilled orders and happy customers

    Up to 3 Years Warranty upon your purchase to receive replacements free of charge.

    Instant Delivery Right After Payment Is Procesed - No Waiting.

    If you take two ore more accounts for 1 Year or Bigger Warranty I'm ready to give a discount!

  12. #8
    killingspree888's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    534
    Reputation
    175
    Thanks
    73
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by meme View Post
    don't flush them unless you want your pipes fucked
    This. Use a bidet, hop into the shower to clean yo ass, or have the Japanese anus cleaners.

  13. #9
    Jov's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    male
    Location
    xiaomi factory, china
    Posts
    4,495
    Reputation
    4498
    Thanks
    16,888
    yall just a bunch of pussies man, use the fucking toilet paper
    wet wipes where made for babies, bidets made for women.




    THE EYES OF THE DAVESTAPO ARE UPON YOU. ANY WRONG YOU DO WE ARE GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE WE GONNA BE

  14. #10
    Hagerad's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Erm i should know this one..... Come on think..... Aww i got nutin
    Posts
    2,620
    Reputation
    4
    Thanks
    284
    My Mood
    Confused
    Just get a Bidet
    Ex warrock minion


  15. #11
    Bernard's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Purgatory
    Posts
    26,369
    Reputation
    3488
    Thanks
    3,540
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Jov View Post
    yall just a bunch of pussies man, use the fucking toilet paper
    wet wipes where made for babies, bidets made for women.
    To be fair, women probably on average smell better than men.
    Rep. Power: 125

    Minion: 11/28/12-3/15/14

  16. The Following User Says Thank You to Bernard For This Useful Post:

    killingspree888 (01-18-2022)

  17. #12
    Jov's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    male
    Location
    xiaomi factory, china
    Posts
    4,495
    Reputation
    4498
    Thanks
    16,888
    Quote Originally Posted by Bernard View Post


    To be fair, women probably on average smell better than men.
    thats cus they take hour long bath bomb baths. dont u have a woman lol?




    THE EYES OF THE DAVESTAPO ARE UPON YOU. ANY WRONG YOU DO WE ARE GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE WE GONNA BE

  18. #13
    Matthew's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Gender
    male
    Posts
    5,327
    Reputation
    1162
    Thanks
    1,156
    Quote Originally Posted by Jov View Post
    thats cus they take hour long bath bomb baths. dont u have a woman lol?
    He has me and that's all he needs

  19. #14
    Bernard's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    Purgatory
    Posts
    26,369
    Reputation
    3488
    Thanks
    3,540
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Jov View Post
    thats cus they take hour long bath bomb baths. dont u have a woman lol?
    I wish I had a bath tub for some bath bomb nonsense. I saw some THC bath bombs like a month or two ago and I really wished I had a tub to try them in. As for having a woman, mans been basically single since Covid started. Lowkey miss my high school junior/senior year girlfriend since she was a cutie, played games, and was definitely more into me than all the other girls I've been with. Senior year of college I was with this lowkey airhead rich girl that was super caring but was also pretty spoiled. Mixed bag. Maybe I'll meet someone when I go get my Masters or law degree. X) Life be crazy.
    Last edited by Bernard; 01-21-2022 at 11:38 AM.
    Rep. Power: 125

    Minion: 11/28/12-3/15/14

  20. #15
    Hennessy's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    6,535
    Reputation
    1870
    Thanks
    1,228
    My Mood
    Doh
    I'm not gay so I'm not worried.
    1/08/2011: MPGHian

    5/07/2021: Former Staff
    1/22/2021: COD Minion+
    1/04/2021: Minion+
    11/03/2020: RS Server Manager
    9/29/2020: LoL Minion
    7/26/2020: GFX Team Member
    8/07/2017: News Force
    12/03/2012: Combat Arms Wiki Editor
    7/11/2011: Donator/Premium
    6/25/2011 - 7/06/2013: Combat Arms Mod Creator

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 23
    Last Post: 07-16-2017, 07:12 AM
  2. Warning : Don't let this guy scam you
    By dragonuprising in forum Trove Marketplace
    Replies: 2
    Last Post: 01-02-2016, 02:38 PM
  3. Replies: 0
    Last Post: 08-15-2015, 02:19 AM
  4. You better be reading this to know to prevent death in shatters...
    By krishtna999 in forum Realm of the Mad God Discussions
    Replies: 7
    Last Post: 05-25-2014, 05:13 PM
  5. i know you do this...don't lie.
    By Diisasta in forum General
    Replies: 14
    Last Post: 01-23-2010, 01:01 AM