Conversation Between remcov and Prepix

24 Visitor Messages

  1. Hoezo, waar heb je t over =P
  2. En jij zei dat ik stom was D:
  3. Hoeft niet lieverd<3
  4. Ik ga niet homoseksueel doen...
  5. Hello sir, you better check this out!: https://www.mpgh.net/forum/groups/174...s-8-users.html
  6. gay .
  7. 您需要更好的学习型 /message2short
  8. Wat praat jij? Chinees ofzo=D? ik snap die zin niet gek
  9. Ik speel BO2 en jij ook maar toch vn=in je het fake schat.
  10. Ay fucker wat lul jij? Ik heb BO2 alleen voor PS3 Jij speelt nooit meer BF3 jij bent echt noob man met je Black Ops die game is fake en iedereen hackt daar..Groeten uit Friesland. Mhwhahaha
  11. stoephoer koopt geen bo2.
  12. Ey noob speel je nog bf3 ofniet? k heb net premium op BF3 alleen dan op PS3.. We moeten binnenkort weer eens gamen ouwe gek
  13. Ik ben op skype lul!
  14. Natuurlijk. jij komt ook nooit meer op skype D;
  15. Ey ouwe chinees alles goed? Lang niet gesproken ik zie dat je nog steeds op MPGH VRIJWILLIG bezig bent:P
  16. Dat is pas een vette avatar die soldaat ! Stuur mij ook
  17. noob i own you in Battlefield 3 WHAHAHAA
  18. Hey .CEREAL!<=' D
  19. Oh, natuurlijk. Ik add je wel, dan kom je in mijn troll squad <3
  20. Ik weet het ^^. Ik speel t ook op de PC eergister gekocht add me op origin: l2emco
  21. Wacht, ik speel het op de pc lol.
  22. Btw, ik weet niet precies hoe dit werkt. Heb BF3 op de PS3 en daar weet ik er meer van:P Ben niet helemaal thuis in de computers enzo. Weet niet precies hoe ik je nu moet accepteren of inviten voor een game ^^. Sorry xD. Als je nu denkt: Fuck hem ik ga niet met een noob spelen dan kan dat alleen ben niet slecht in BF3 zelf:P Maar gwn in zulk soort dingen snapje. En mn microfoon doet t intussen weer dus als je wilt kunnen we praten.
  23. als t goed is: l2emco ( L2emco maar een kleine L)
    Als je ps3 hebt heet ik daar ook: l2emco
  24. Ik zie dat je BF3 hebt, hoe heet je op Origin and BF3? Dan kan ik je adden.
Showing Visitor Messages 1 to 24 of 24