Conversation Between remcov and Paralyze

28 Visitor Messages

Page 1 of 2 12 LastLast
  1. Ja, ik heb de beta access voor de PC
  2. Oh serieus?? Ik heb namelijk een BF4 Beta Acces voor de PS3
  3. Dan is de announcement van BF4.
  4. Wat is er precies de 26e:P?
  5. Precies, achja we zullen het allemaal wel zien. Eerst wachten tot de 26e.
  6. Ja man, zit echt te wachten op Battlefield 4. Ben super benieuwd wat EA er van gemaakt heeft en wat er verbeterd is. BF3 is al een top spel en zou niet weten wat er beter kan behalve bugs & graphics etc.
  7. Omdat je niet hackt haha. Maar ik speel af en toe BF3 ja, ben nu colonel 100 dus niet heel vaak meer. Heb nog nooit met Prepix gespeeld, die is gebanned zei die. Maar hij speelt idd veel te veel blops 2, k*tspel haha.
  8. Haha, hoezo dat nou weer =P Trouwens ik zie dat je BF3 speelt? Speel je wel eens samen met Prepix? Volgens mij is die gast nu vet verslaafd aan Black Ops 2, arme jongen =P
  9. Haha oke. Brave jongen
  10. Ja precies, maar Call of Duty is wel mijn favoriete game weet je maar ik keek gewoon niet veel in die sectie omdat ik niet echt een call of duty hacker ben maar gewoon een speler =P
  11. Achja, volgende keer beter danmaar.
  12. Ok haha, zo vaak kwam ik namelijk niet in die sectie. Dus denk dat het hem dan niet word. Naja maakt niet uit Afwachten maar hè..
  13. Nee, niet het aantal thanks. Dat is gewoon steun geven. Liz kiest ze uit, ze kijkt gewoon naar de requirements, of je geschikt bent en of je vaak in de sectie komt. En je krijgt alleen een bericht als je het wél bent geworden.
  14. Haha bedankt man, hoe kiezen ze trouwens de minions uit? Het aantal Thanks dat je krijgt ofzo op je post? En krijg je ook een berichtje als je niet gekozen bent of wat dan ook?
  15. Ja gaat lekker hoor. Met jou? Ik zie het inderdaad dat je een apply hebt gedaan. Ik zal je wel ff thanken Succes iig.
  16. How you doin? Nog steeds lekker bezig op MPGH ? Ik heb net een Minion verzoek geplaatst op de homepage van MPGH zoeken ze Call of Duty Minions. Misschien word het hem alleen ja, de strijd is zwaar want er zijn heel veel goeie mensen natuurlijk
  17. Ah oke dan. Hou me op de hoogte
  18. Kon ff niet reageren omdat jij was banned (postban denk ik.) Alleen ik was gebanned omdat ik een "Outsided Link" had geplaatst? Dit heb ik volgens mij nooit gedaan dus heb ik ook Arunforce een Pmetje gestuurd. Die reageert toch nooit dus ik zal Dave nu even om informatie vragen. Ik weet zeker dat ik never een outsided link heb geplaatst, ik ken de forum regels te goed om dat te doen.
  19. Yo, waarom was je gebanned?
  20. Oh oke. Veel plezier man!
  21. Ja alleen text, alleen niet plaatje dat kan pas bij 1337 posts. Ik ga naar vrienden man succes
  22. Volgens mij kan je dat om de 500 posts veranderen. Maar dat weet ik niet zeker.
  23. Ok ja dat is reden genoeg, ik heb een PC van 800 euro die 4 jaar oud is dus ik kan niet alle games draaien. BF3 heb ik op bijna laagste kwaliteit dus ja. Playstation is super handig, goedkoper als een PC en je kan lekker gamen zonder hackers =P
    Maar ey, binnenkort hit ik die 1,337 posts. Kan ik die DUTCH FO Title dan gebruiken of hoe zit dat?
  24. Nee, heb een Game PC. Dus geen console voor mij.
  25. Jah man dat vind jij. Ik speel laatste tijd meer op mijn Playstation 3, En Prepixx speelt nu laatste tijd Call of Duty Bo2 die kneus,
    Maarja heb je geen PS3?
Showing Visitor Messages 1 to 25 of 28
Page 1 of 2 12 LastLast