Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,768
    Reputation
    674
    Thanks
    982
    My Mood
    Cold

    OMG I CAN'T PLAY wOW :@ RAGEEEEE

    RAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE

  2. #2
    radnomguywfq3's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    male
    Location
    J:\E\T\A\M\A\Y.exe
    Posts
    8,858
    Reputation
    381
    Thanks
    1,823
    My Mood
    Sad
    Flaming and Rage section yo.



    There are two types of tragedies in life. One is not getting what you want, the other is getting it.

    If you wake up at a different time in a different place, could you wake up as a different person?


  3. #3
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    WOWFAGS ARE ANOYING
    =_=''

    WOW is the OFFICIAL DEATH OF HUMANITY

  4. #4
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,015
    Reputation
    917
    Thanks
    2,901
    My Mood
    Lurking
    I can't play to!!
    RAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEER AGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERA GEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAG EEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGE EEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEE EERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEE ERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE RAGEEEERAGEEEERAGEEEERAGEEEE
    [IMG]https://i30.photobucke*****m/albums/c335/Joshcarr2006/tumblr_lz1nrntuZf1qdxcglo1_500_zps0388a33f.gif[/IMG]

  5. #5
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    SHUT UP HEARD ENOUGH

    STOP TALK TALK TALKIN THAT

  6. #6
    azneaglez's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    In your closet that your neighbors stole from you -.-
    Posts
    435
    Reputation
    10
    Thanks
    16
    My Mood
    Asleep
    Who cares about WoW. Just a game that cost to much and has to many addicted people on it.
    (X) Doing Nothing
    ( ) 999 posts

    You know you want to click it

    Free Aimbot

  7. #7
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,768
    Reputation
    674
    Thanks
    982
    My Mood
    Cold
    LOL i hope you guys know this was a troll and i wanted to see joshcar soo yeh

  8. #8
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,096
    My Mood
    Amused
    hahahahahahah /WIN

  9. #9
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,015
    Reputation
    917
    Thanks
    2,901
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post
    LOL i hope you guys know this was a troll and i wanted to see joshcar soo yeh
    lol I can't play wow right now I'm at job core but I play css ever now and then.
    [IMG]https://i30.photobucke*****m/albums/c335/Joshcarr2006/tumblr_lz1nrntuZf1qdxcglo1_500_zps0388a33f.gif[/IMG]

  10. #10
    [M]y[A]ngel's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    173
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Angelic
    why cant u play?

  11. #11
    Boombox's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Z OO MIN , IN THE FOreign ⛽️🚓
    Posts
    18,265
    Reputation
    4428
    Thanks
    4,370
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by [M]y[A]ngel View Post
    why cant u play?
    ur sig is too long for me.
    ↓ click me for fortnite challenges↓
    Quote Originally Posted by DnsLeak View Post
    Yes I agree with this guy. Boombox is a most retard shit mpgh staff I ever know. Previously a user open scam report open on me saying that I bitcoin double spent him and this shit Boombox shit talk and agree on it.
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    hahahah boombox is a piece of shit who deserves CS

  12. #12
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,768
    Reputation
    674
    Thanks
    982
    My Mood
    Cold
    LOL Joshcar your soo funny LOL this all started with me being bored and i rememberd about my free 10 day wow thing in my drivers for my keybored lmao soo yeah ahah i was going to play it like ca and make noobs cry lmao then Rage

  13. #13
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed, watching you sleep.
    Posts
    24,790
    Reputation
    3851
    Thanks
    3,662
    same here...it sucks i just started playing again after 2 years...and it wont work and i have already payed
    Do not go gentle into that good night,
    Old age should burn and rave at close of day;
    Rage, rage against the dying of the light.

  14. #14
    [M]y[A]ngel's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    173
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by m0n0x1d3 View Post


    ur sig is too long for me.
    cool sig eh?
    almost my whole life is in it

Similar Threads

  1. can't play warrock on vista help!
    By 916freddi in forum Suggestions, Requests & General Help
    Replies: 12
    Last Post: 08-17-2010, 01:18 AM
  2. How many people on this forum Play WoW?
    By RebornAce in forum General
    Replies: 27
    Last Post: 12-31-2009, 05:27 PM
  3. can't play warrock anymore,plz help
    By senne in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 01-12-2008, 11:08 AM
  4. How can I play Gunbound World CHampion!?
    By Beer_Hunter in forum GunBound Hacks / Bots
    Replies: 5
    Last Post: 12-27-2007, 08:12 AM
  5. how can i play beta now????
    By domin8666 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 04-28-2007, 11:01 AM