Tab Content
More Activity

50 Visitor Messages

  1. View Conversation
    I know people might shit post, but if other jump off a cliff would you do it too? Also, if you want to help out start so by posting actually useful posts.
  2. 10/02/2018
    R.I.P Silent & Our Relationship.
  3. View Conversation
    Why are you running for nf? No offense, but I haven't seen you help out at all before and all I've seen from you are shitposts.
  4. View Conversation
    Why don't you suck Dave's dick while your at it?
  5. Cool Avatar
  6. boii remove that shit from your signature
  7. Brunomars stay dropping bombs
  8. View Conversation
    Says the one with the name, "baby" get the hell outta here
  9. WHY DO YOU SHITPOST SO MUCH

    GOSH DUDE

    SHITTERPOSTER
  10. View Conversation
    You aren't a fucking staff cunt so stfu
  11. inb4 ban for staff disrespect..

    just his made himself look like a fool for that lmao..
  12. @Sean it's a joke. we've been commenting on each others profiles as a meme recenetly..

    ur literally the biggest idiot
  13. View Conversation
    I saw you complaining about Matthew posting in staff disputes, and you got no right to complain about him as he has more ranks than you do. If he broke the rules, the mods will infract him and he'll get a temp ban, so you really have no reason complaining about him.
  14. View Conversation
    Yep, totally, I abuse babies.
  15. View Conversation
    Your gonna catch these hands
  16. Don’t know what these guys are on.. I’m obviously an advanced member..
  17. View Conversation
    Shitposter/child/cancerous, approach with caution
  18. View Conversation
    ur so cringy

    and a shitposter
  19. Can we get a ban on @silent

    I am obviously not Light.. LOL IF U THINK IM NOT LIGHT UR A COMPELTE RETARD BBAHAHAHA
  20. hahahhahhahhahahhahaha
  21. Mmhmmm I wonder who Light is.. *Wink Wink
  22. View Conversation
    fuck off light
  23. View Conversation
    wtf go back to being banned kid
  24. View Conversation
    ch0ke bIg c0ck

    xD
Showing Visitor Messages 1 to 25 of 50
Page 1 of 2 12 LastLast
Page 1 of 2 12 LastLast
About Baby

Basic Information

Date of Birth
March 24, 2017
About Baby
Biography:
Umm not much, people might come across me as annoying & crigey but I just they’re abit jealous of my sexiness.
Location:
Spammers Corner
Interests:
Babysitting
Occupation:
Baby sitting adults
Blog:
Blog? Wtf is this
What are you here for?:
Roll around the place
Gender:
male
Flag:
Australia
Favorite Games:
Counter Strike Series, Grand Theft Auto, Other
Computer Specs
Motherboard:
Jane
Operating System:
Hospital bed

Signature


MY LAST POST JUST WENT VIRAL

Statistics


Total Posts
Total Posts
310
Posts Per Day
2.53
Visitor Messages
Total Messages
50
Most Recent Message
1 Week Ago
Total Thanks
Total Thanks
97
  • Thanked 44 Times in 36 Posts
General Information
Last Activity
20 Hours Ago
Join Date
10-18-2017
Referrals
1

8 Friends

  1. Dama Dama is offline

    Expert Member

    • Send a message via Skype™ to Dama
    Dama
  2. [MPGH]Dave84311 Dave84311 is offline

    I AM THE LAW

    • Send a message via MSN to Dave84311
    • Send a message via Skype™ to Dave84311
    Dave84311
  3. Encino66 Encino66 is offline

    New Member

    Encino66
  4. fukung fukung is offline

    Newbie

    fukung
  5. Hydra Hydra is offline

    • Send a message via Skype™ to Hydra
    Hydra
  6. Intel-. Intel-. is offline

    Novice

    Intel-.
  7. Silent
  8. [MPGH]Vader Vader is online now

    Do or do not. There is no try. - Yoda

    • Send a message via Skype™ to Vader
    Vader
Showing Friends 1 to 8 of 8
Post Areas

Top Areas Of Posting