Sa3eD's Injector v1.8 | CF_ShArKs Team |
In The Name Of Allah
Today I will Release My Sa3eD's Injector v1.8!
CF_ShArKs Team
'Working With Crossfire,WarRock and CombatArmsand MORE YOU CAN TYPE YOUR PROCESS'S NAME "
" Sa3eD's Injector v1.8! "
-
Instructions For Egyptians And Arabs:
- يتميز اصدار الشارك بأنه يساعدك علي حاجات كتيرة ياسطي
- المهم انك تشل اللي في الموقع ده اساحبي بيقولك متتكلمش لغة غير الانجليزي-
- عبوهم كلهم-
- يخرم بيت نجوي شو حبيتك-
- والعنب العنب العنب يطلع في شتا او صيف هو ايه؟
- انا مليش دعوة ان الهاك او الانجكتور يتقفش و يجيلك بلوك محدش قالك تجربه علي الاكونت الاصلي بتاعك الاول -!!
How To use:
- Get The Hack From here: CrossFire Hacks
- Run The Injector As Administrator.
- Select your game first then Automatic inject + close after injection.
- Browse for the Hack's Dll file.
- Open Crossfire As Administrator.
- Enjoy!
Status : UNDETECTED
Screenshots
SPECIAL THANKS TO @tetobolla for this design 
-
REQUIREMENTS: .NeT FrameWork 3.5 and 4.0 or higher
Virus Scan:-
Approve plesae. .....
Credits :@[S]aeed
Please Click in Download and Thanks AND +REP ME 
Ramadan Kareem
Thanks
Sa3eD's Injector v1.8!_mpgh.net.rar nice injector dude keep it up ya Sa7by ! ;D
I only use your injectors! Shark Team ftw.
Ramadan Kareem.
injnctor & hack
very coooooool
thanx
Where is the dll´s for the injector pls help me