Sa3eD's Injector v0.9 | CF_ShArKs Team |
Hello All,
Today I will Release My Sa3eD's Injector v0.9!
CF_ShArKs Team
'Working With Crossfire,WarRock and CombatArms"
-
" Sa3eD's Injector v0.9! "
-
Instructions For Egyptians And Arabs:
- يتميز اصدار الشارك بأنه يساعدك علي حاجات كتيرة ياسطي
- المهم انك تشل اللي في الموقع ده اساحبي بيقولك متتكلمش لغة غير الانجليزي-
- عبوهم كلهم-
- يخرم بيت نجوي شو حبيتك-
- والعنب العنب العنب يطلع في شتا او صيف هو ايه؟
- انا مليش دعوة ان الهاك او الانجكتور يتقفش و يجيلك بلوك محدش قالك تجربه علي الاكونت الاصلي بتاعك الاول -!!
How To use:
- Get The Hack From here: CrossFire Hacks
- Run The Injector As Administrator.
- Select your game first then Automatic inject + close after injection.
- Browse for the Hack's Dll file.
- Open Crossfire As Administrator.
- Enjoy!
Status : UNDETECTED
Screenshots

-
REQUIREMENTS: .NeT FrameWork 3.5 and 4.0 or higher
Virus Scan:-
Approve plesae. .....
Credits :@[S]aeed
Please Click in Download and Thanks AND +REP ME 
اللي مش عاجبه يشد في حاجبه ياحبيبتي يامصر يامصر
Thanks
Sa3eD's Injector v0.9!_mpgh.net.rar ya 7abibi ya sa3eed, emta 7tnazelena hack gedid
wel injector bita3ak 0.8 b3do byeshta3'al
THXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxx xxxx !!
I tested V7 Hck if it is not detected, It is not detected
New Injector?! Does That Mean New Hack?
ya gad3an ana 3andy crossfire el 3adya mesh 3aref b2a deh eroup wala na wala 2eah bzabt 7ad ya2owly