In The Name Of Allah
Today I will Release My Injector v2.2! " ابو تريكة 22 " CF_ShArKs Team
'Working With Crossfire,WarRock and CombatArms and MORE YOU CAN TYPE YOUR PROCESS'S NAME By pressing on Type Process Button "
" Sa3eD's Injector v2.2! "
-
Instructions For Egyptians And Arabs:
يتميز اصدار الشارك بأنه يساعدك علي حاجات كتيرة ياسطي
المهم انك تشل اللي في الموقع ده اساحبي بيقولك متتكلمش لغة غير الانجليزي-
عبوهم كلهم-
يخرم بيت نجوي شو حبيتك-
والعنب العنب العنب يطلع في شتا او صيف هو ايه؟
انا مليش دعوة ان الهاك او الانجكتور يتقفش و يجيلك بلوك محدش قالك تجربه علي الاكونت الاصلي بتاعك الاول -!!