Fala putas pronto pro seu CTRL+C+V maruto ?
hi bitches are you ready to ur poor CTRL+C+V ?
Não vim aqui dar aula de C/C++ então os entendedores entenderão.
I do not came here to teach c/c++ so understanders will understand.
Como vejo muitos caras tipo C0D3RIN e varios outros postarem hack somente para algumas armas, trago a solucao.
I see a lot of guys, as Co3drin, etc sharing weapon hacks to some weapons only, I'm bringing the solution.
Agora o resto e com vcsCode:#define PUSSY 0x000000 //HK416 BASE #define TITIS_SIZE 0x344//cWeaponInfoSize DWORD SEXYPARTY(unsigned int experm) { DWORD orgasm = 69; orgasm = PUSSY + (TITIS_SIZE *experm) return orgasm; } //para os br #define BUCETA 0x000000 //HK416 BASE #define TAMANHO_DA_TETA 0x033C//cWeaponInfoSize DWORD ORGIA(unsigned int experma) { DWORD orgasmo = 69; orgasmo = BUCETA + (TAMANHO_DA_TETA *experma) return orgasmo ; }
Now the rest is up to you.
Last edited by Minerva; 07-03-2016 at 03:52 PM.
TaBaJaRa Organization Presents:
HACKER @COD3RIN are you ready?
here the tutorial for beginners ...
Cyrasm aprova a sua escolha ...
Horny xDDD, testis and pussy?
- - - Updated - - -
#define PUSSY 0x000000 //HK416 BASE
#define TITIS_SIZE 0x033C//cWeaponInfoSize
DWORD SEXYPARTY(unsigned int experm)
{
DWORD orgasm = 69;
orgasm = PUSSY + (TITIS_SIZE *experm)
return orgasm;
}
PUSSY 0x000000= HK416 Address right?
TITIS_SIZE 0x33C//cWeaponInfoSize what meaning?
Oh now its 33C with the latest update no wonder nvr work for me i kept using 344 xD
I got horny after paste this. Thanks
♕ My Achievements ♕
Get 100 thanks ✔Get 200 thanks ✔Get 300 thanks ✔Get 400 thanks ✔Get 500 thanks ✔Get 1000 thanks ✔Get 2000 thanks ✘Get 5000 thanks ✘
Horny? xD
/msg2short @astron52
Aiman (05-06-2016)
failnoobgamer (05-06-2016),GMs_Fang (05-06-2016),ZikaVirus (05-07-2016)
Estou vendo sua aula de gambiarra.
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I see your class.
//GetAllWeapon.Code:for (DWORD byRecoil = 0x00; byRecoil < 0x00; byRecoil += 0x344)
Last edited by Coder.Anonymous; 05-06-2016 at 06:38 PM.
Claro[...]
WFBR:
PBBR:
CABR:
GMs_Fang (05-06-2016)
pois é , é uma gambiara mesmo , você deveria postar uma source melhor ja que você manja ... ou vai iventar dessa vez que você não vai postar porque não quer ser melhor que ninguem e bla bla bla bla !!!!
Ja que você é tão bom deveria postar um menu externo ae para nós ... me falaram que você sabe fazer ein !
ja que você é tão bom , porque não faz um menu d3d ae tambem para nós , faz pra varios jogos BS é facil demais !!!
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as it is , is an even quick fix , you should post a better source you already ... or will iventar this time you will not post because I do not want to be better than anyone and bla bla bla bla !!!!
Ja you're so good should post a ae external menu for us ... they told me that you can do ein !
already you are so good, why not make a d3d ae menu also for us , do to several BS game is too easy !!!
Last edited by *Ben10*; 05-06-2016 at 10:05 PM. Reason: error
Kim.Jong (05-06-2016)
Gambiarra de que sua mula ? Você já fez engenharia reversa na engine propriamente dita usada pelo jogo ? Não né? Então não fala o que você não sabe. Já que a própria engine do jogo faz esta mesma "gambiarra" pela qual você chama, exatamente igual + verificação de que você não passe um índice maior em relação ao de armas disponibilizadas no game. Estou ensinando os "coderzinhos" da mpgh a fazer isso de forma manual, se você é "coder" use a engine e diminuirá suas linhas de código, se não sabe fazer engenharia reversa, então faz essa "gambiarra" (se é assim que você chama né) que da na mesma merda. Claro que não vou explicar desde o abc, porque isso quem tem "coder" no nick ja deve saber, pelo menos deveria.
Odeio essa criançada que coloca coder no nick, tem vergonha não criatura ? Soh sabe copiar source pronta da internet, vai aprender a programar "coderzinho".
Agora gambiarra sim, eu chamo o que você vai fazer com isso, porque com certeza mal sabe como isso funciona Geração C&P.
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Como dizia Renato Russo:
"GERAÇÃO COPY E COLA"
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Gambiarra que his mule? You've done reverse engineering on the engine by itself used the game? Of course not? So do not talk what you do not know. Since the own game engine is the same "kludge" in Which you call, just like + Check That You do not pass the higher rate in relation to the weapons available in the game. I am teaching "coderzinhos" the MPGH to do it manually if you are "coder" use the engine and decrease your lines of code, it can not do reverse engineering, this the then "kludge" (if that's how you calls right) that's the same shit. Of course I will not explain from the ABC, because que who has "coder" in the nick shouldnt already know, at least it shouldnt.
I hate this pile que puts coder in the nick, the creature shame? Soh know copy source ready the internet, you will learn to program "coderzinho".
Now gambiarra yes, I call it what you will do with it, because surely hardly know how this works Generation C & P
Curte o video da sua hitória ai:
Last edited by Minerva; 05-06-2016 at 10:50 PM.
TaBaJaRa Organization Presents:
//Translate
Gambiarra that his mule? You've done reverse engineering on the engine itself used by the game? Of course not? So do not talk what you do not know. Since the own game engine is the same "kludge" in which you call, just like + check that you do not pass a higher rate in relation to the weapons available in the game. I am teaching "coderzinhos" the MPGH to do it manually if you are "coder" use the engine and decrease your lines of code, it can not do reverse engineering, then do this "kludge" (if that's how you calls right) that's the same shit. Of course I will not explain from the ABC, because that who has "coder" in the nick already should know, at least it should.
I hate this pile that puts coder in the nick, no creature shame? Soh know copy source ready the internet, you will learn to program "coderzinho".
Now gambiarra yes, I call it what you will do with it, because surely hardly know how this works Generation C & P
É , sua source está funcional, testei aqui, não pera, essa source me parece familiar , Só que editada
Post de Coder.Dash :
Code:for(int i = 0; i < 512;i+=2) // 512 is Weapon Num i+=2 because have two offsets to same weapon 0x8 and 0xc is from same AWP { if(*(DWORD*)(*(DWORD*)(Address) + (i * 4)) != 0) ) // if is different of 0 is Valid Pointer. { *(DWORD*)(*(DWORD*)(*(DWORD*)(Address) + (i * 4)) + 0x188) = 5; // Will edit the Vectors (Damage X%) } }
Créditos: Coder.dash
Last edited by BabyBabyoh2; 05-06-2016 at 10:58 PM.
Coder.ExCrysis³ (05-07-2016)