Sa3eD's Injector v1.0 | CF_ShArKs Team | COOL GUI
Hello All,
Today I will Release My Sa3eD's Injector v1.0!
CF_ShArKs Team
'Working With Crossfire,WarRock and CombatArms"
-
" Sa3eD's Injector v1.0! "
-
Instructions For Egyptians And Arabs:
- يتميز اصدار الشارك بأنه يساعدك علي حاجات كتيرة ياسطي
- المهم انك تشل اللي في الموقع ده اساحبي بيقولك متتكلمش لغة غير الانجليزي-
- عبوهم كلهم-
- يخرم بيت نجوي شو حبيتك-
- والعنب العنب العنب يطلع في شتا او صيف هو ايه؟
- انا مليش دعوة ان الهاك او الانجكتور يتقفش و يجيلك بلوك محدش قالك تجربه علي الاكونت الاصلي بتاعك الاول -!!
How To use:
- Get The Hack From here: CrossFire Hacks
- Run The Injector As Administrator.
- Select your game first then Automatic inject + close after injection.
- Browse for the Hack's Dll file.
- Open Crossfire As Administrator.
- Enjoy!
Status : UNDETECTED
Screenshots

-
REQUIREMENTS: .NeT FrameWork 3.5 and 4.0 or higher
Virus Scan:-
Approve plesae. .....
Credits :@[S]aeed
Please Click in Download and Thanks AND +REP ME 
اللي مش عاجبه يشد في حاجبه ياحبيبتي يامصر يامصر
Thanks
Sa3eD's Injector v1.0_mpgh.net.rar Hi, it injector working in Sa3eD's Hack v0.8?
You did a great job on the Injector
nice work bgd ya sa3ed <3
w8ing approve
Hwa el injector dah beyshtaghal ma3 Sa3eD's hack v0.8?
Momken el mara el gaya tegeeb weapons hak
it's work on crossfire eu undectected?