Help me [ to Create an account z8games crossfire ] !
Hello ,
You can create me an account please because I am in France and I cannot have another account. It is possible that you to create me an account for crossfire ?
Vous pouvez me créer un compte s'il vous plaît parce que je suis en France et je ne peux pas avoir un autre compte. Est-il possible que vous me faites un compte pour crossfire ?
Usted puede crearme una cuenta por favor porque estoy en Francia y no puedo tener otro compt). ¿ Es posible que usted me hace una cuenta para crossfire?
Hello, I would also want that you make me an account please. Is it possible to create to me an account crossfire for me ?
My msn is : crevette540@hotmail.com and
my skype is : rallyman10 ! Thank you for answering me.