For most of the programs that are used to compress an .exe file, I have already learned to remove protection from all such programs
I am wanting to inform myself which are the most current ones that are most used so that I can bring reverse engineering to get the original code source of the program so bring new knowledge, my next step is to get original code source from a. dll, as soon as I learn I will be able to publish many public sources in hack.dll, thanks for your attention, I study and who gains wisdom are you !!!
=================================
Pois grande parte dos programas que são utilizados para comprimir um arquivo do tipo .exe, eu já aprendi a retirar proteção de todos esses programas
estou querendo me informar quais são os mais atuais os que são mais utilizados, pois assim posso trazer como fazer a engenharia reversa para obter a code source original do programa assim trazer novos conhecimentos, meu próximo passo é obter code source original a parti de uma .dll, assim que aprender eu vou poder publicar muitas sources publicas em hack.dll, obrigado pela sua atenção, eu estudo e quem ganha sabedoria são vocês!!!