i'm not like Combat Arms hacker, this guy that hates and curses you, minions, I just thinks when you delete a topic you must say why, cause we were waiting the hack. thanks
Please, give us a reason
Originally Posted by cxcxc
i'm not like Combat Arms hacker, this guy that hates and curses you, minions, I just thinks when you delete a topic you must say why, cause we were waiting the hack. thanks
Please, give us a reason
Yeah one moderator deleted my post. Horrible it, he said: "My file .rar have a injector and mpgh no permits it".
Becouse he no advert in topic and i removing the file and added only the dll.
Posts 1–7 of 7 · Page 1 of 1
Post a Reply
Tags for this Thread
None
Originally Posted by WE11ington
Yeah one moderator deleted my post. Horrible it, he said: "My file .rar have a injector and mpgh no permits it".
Are you going to create other topic without injector?
Bom como você é brasileiro.
Estou indignado também pelo moderador ter apagado o meu tópico. Ele me acusou que o meu tópico tinha um injector EXE e o forum não permite postagem do mesmo.
Para ser sincero não to afim de participar mais por aqui, não era mais fácil ele ter me dado uma advertência por MP ou no próprio tópico dizendo isso, eu apenas removeria o arquivo e colocaria somente a DLL. Mas não como ele tem o poder igual do poderoso chefão e deletou meu tópico.
Moderador X WE11ington
Aqui no brasil usamos o termo, "Mas que puta falta de sacanagem".
Vou ver se acho um outro forum para postagem do hack novamente.
Bom como você é brasileiro.
Estou indignado também pelo moderador ter apagado o meu tópico. Ele me acusou que o meu tópico tinha um injector EXE e o forum não permite postagem do mesmo.
Para ser sincero não to afim de participar mais por aqui, não era mais fácil ele ter me dado uma advertência por MP ou no próprio tópico dizendo isso, eu apenas removeria o arquivo e colocaria somente a DLL. Mas não como ele tem o poder igual do poderoso chefão e deletou meu tópico.
Moderador X WE11ington
Aqui no brasil usamos o termo, "Mas que puta falta de sacanagem".
Vou ver se acho um outro forum para postagem do hack novamente.
Recomendo a vc criar seu blog, como o .L33T fez
Hack specific injectors.
Any injector posted has to be able to load any .dll. (No loaders)
Originally Posted by Disturbed
Hack specific injectors.
Any injector posted has to be able to load any .dll. (No loaders)
Why you dont alerted in topic for i remove the attack file and added only DLL?
Horrible mode, deleted the topic... and now i need write again, it dont is just.
If you restore the topic, i change the attack file with only the DLL.