
Originally Posted by
Lol7575
Ik ga niet meer verder met deze tool.
Ik ben nu bezig met het maken van een andere tool met sektor...
Ja, ik ben heel erg goed in visual basic, maar ik ben pas 13 jaar en ga ook naar school enzo. leuk om ook een keer een nederlander of belg te leren kennen via mpgh. en ja het is wel mogelijk om een hack te maken met visual basic. maar dan heb ik ook nog visual studio enzo nodig. dat kan men PC niet aan. ik zit nu te sparen voor een alienware!
Srry maat maar ik heb nu geen tijd om met je samen te werken, en je engels is blijkbaar niet zo goed...
(het is: "I have AN idea, would you like to work TOGETHER? I'm making AN Itool")
I think that this reply is the longest i ever wrote



ahaha! gelijk, men engels is niet goed, ik heb zelf ook veel MultiTools gemaakt voor mpgh(met Visual Basic) ik vind de lay-out wel goed, maar lijkt me te simpel(lay-out) veel personen denken:" als het maar werkt!" maar ik vind (de Form wel belangrijk omdat het uitstraalt, als je snapt wat ik bedoel

, maar ken veel van Visual Basic (multitools) ik kan wel wat maker... maar nice dat je werkt met sektor, ik hoop dat je Tool nice wordt!

Sektor kan zelfs hacks maken , heb ik gehoord

en idd een belg of nederlander kom je hier niet veel tegen

wat is alienware eigenlijk?
Engels: als het maar verstaanbaar is , en ik heb daar(vorig antwoord) nu wel veel fouten gemaakt
