CROSSFiRE SCORE QUESTION
HEY GUYS I M GERMAN AND WHE I WILL LOOK THE SCORE I CANT
I KLICK TAB BUT DOSEN`T GO HELP ME PLEAS
translet this:
ich kann einfach nicht die score lesen ist es vileicht weil ich
eine deutsche tastatur habe
Yeah its differant for german keyboards try changing the button on the key options.
Yes i have to change it to and the space to jump, and every time i change the server i have to configure it again