Preciso de MiddleManAlguém pode ser middle man, meu amigo nao tem conta aki no forum, estamos negociando... meu msn> renanluizg@hotmail.com @BioHuman
Originally Posted by BACKD00R Middleman somente com o @Ravallo e o @Time; This guy need a middleman Cara, você é minion, você tem autoridade para ser MM, e pô, os gringos não irão entender nada :B
Originally Posted by Time I can't really MM if he doesn't know english . Yes, that's what i am saying, you can't be MM if he doesn't know english, minions can be MM right ?
Originally Posted by BioHuman Yes, that's what i am saying, you can't be MM if he doesn't know english, minions can be MM right ? Unsure of that , without experience one might just ruin the trade .
Originally Posted by renanalemaum Eu não sei falar ingles, preciso de alguém que fale portugues... Não tem middleman brasileiro, talvez fale português
Sei lá, mas de acordo com as regras eu não posso ser o intermediário. Pergunte para a Liz o que fazer.
Originally Posted by BACKD00R Sei lá, mas de acordo com as regras eu não posso ser o intermediário. Pergunte para a Liz o que fazer. De acordo com as regras só americanos e canadenses podem ser intermediários, certo?
I don't see why one can't just use another person as a translator. Such as @Time mm'ing and @BACKD00R translates.
Originally Posted by .REZ I don't see why one can't just use another person as a translator. Such as @Time mm'ing and @BACKD00R translates. According to the rules, only identified Middleman can be the middleman. http://www.mpgh.net/forum/444-combat...rohibited.html @Liz What do you say?