X-Trap problem
Hi Leute ich hab ein problem mit xtrap vielleicht wisst ihr ja was ich machen soll ich habe alles probiert aber selbst neu downloaden funktioniert nicht.
Die Meldung ist,
The acces to X-trap patch server is unstable or X-trap update wasnt able to run properly, Please, restart the game
Hi people I know have a problem with xtrap so maybe you do what I want I've tried everything but itself does not re-download.
The message is,
The acces to X-trap patch server is unstable or X-Trap update was not able to run properly, Please, restart the game