hahaha kinders, zoals ik zei tegen Sjlasaus I rest my case, die gast maakt zich alleen maar dommer.
@ Dood Skeletje genaamd brook (teveel tekenfilms gekeken denk ik) om maar even op logische wijze antwoord te geven op je quote's (anders snap je het misschien niet)
- wat is er mis met een computer nerd? (jij bent er zelf ook 1)
- dat doe ik nu ook dus don't worry
- ik ben geen computer nerd dus ik kan dat niet, je moet ook alleen de dingen doen waar je goed in bent.
- ik ben blij dat je kunt lezen want dat zei ik inderdaad tegen je (gay) vriendje
- nee anders had ik mijn naam wel veranderd in dead bones brook
Duidelijk?