jonge jij hebt echt een geheuge die kanker heeft...
VUURWERKSWA FUCK YOU NOOB MET 1 POST,, NIET SCHELDEN MET KANKER
Originally Posted by W!seguy
hehehe je krijgt wat je zaait....
ik zaai sperma in je moeder
Originally Posted by W!seguy
hahaha kinders, zoals ik zei tegen Sjlasaus I rest my case, die gast maakt zich alleen maar dommer.
@ Dood Skeletje genaamd brook (teveel tekenfilms gekeken denk ik) BEETJE RESPECT VOOR ANIME'S om maar even op logische wijze antwoord te geven op je quote's (anders snap je het misschien niet)misschien zit jij op de mavo,, maar ik ben niet zo stom
- wat is er mis met een computer nerd? (jij bent er zelf ook 1) je doet net alsof je me kent... -.-
- dat doe ik nu ook dus don't worry
- ik ben geen computer nerd dus ik kan dat niet, je moet ook alleen de dingen doen waar je goed in bent. niemand heeft "aanleg" voor computeren, je moet het gewoon LEREN
tip om te leren: Google
- ik ben blij dat je kunt lezen want dat zei ik inderdaad tegen je (gay) vriendje wat maakt het uit dat ik het met hem doe? :O
jk,, k heb al iemand anders op het oog ^^
- nee anders had ik mijn naam wel veranderd in dead bones brook geen zin om terug te leze wat je hiermee bedoeld
Duidelijk?
Originally Posted by Sjlasjla
ik zaai sperma in je moeder
haha sukkeltje, met dat kinder lulletje maak je niets klaar kerel. Zorg eerst maar eens dat er wat haar op je baby swansje groeit dan praten we verder dom kind.
Ik lees nu ook dat je het graag doet met je gay maatje "dood skelletje brook" dat verklaart ineens al jou opmerking over mijn ouders, jij bent gewoon zwaar gefrustreerd over je geaardheid en je kleine pikkie hahaha duidelijk kerel. Ik zal je er niet meer mee pesten.
En dood skelletje brook: Kijk lekker verder naar je tekenfilmpjes kerel, jij bent nog lang niet klaar voor de grote mensen wereld.
Originally Posted by W!seguy
haha sukkeltje, met dat kinder lulletje maak je niets klaar kerel. Zorg eerst maar eens dat er wat haar op je baby swansje groeit dan praten we verder dom kind.
Swans is een band of een vogel toch...?
Ik heb nog nooit iemand gezien die "swans" als vervanging voor het woord "penis" heeft gebruikt... Zelf verzonnen?
En je praat net alsof je zijn lul hebt gezien.. Ben je homo?
Hoe weet je dat hij een dom kind is? Je praat elke keer net alsof je iemand kent...
Je hoeft jullie niet te leren kennen om dat te weten, jullie stralen dat uit. En jullie kijken beide tekenfilms....dus behoorlijk kinderlijk ja.
Originally Posted by W!seguy
Je hoeft jullie niet te leren kennen om dat te weten, jullie stralen dat uit. En jullie kijken beide tekenfilms....dus behoorlijk kinderlijk ja.
..... Probeer je te zeggen dat ik negatieve stralingen verstuur van mijn woonplaats, door de PC heen naar jou huis? Wat een rare, kinderachtige fantasie heb jij...
BEETJE RESPECT VOOR ANIME'S!
Eigenlijk kijkt sjlasjla geen anime, ik wel..
En ik wil niks zeggen hoor, maar anime's zijn niet allemaal net als Pokémon: erg kinderachtig. Er zijn veel anime's die niet bedoeld zijn voor kinderen, maar voor pubers.